Az új egyenruha nőies szabású, és modern, friss és magabiztos külsőt kölcsönöz viselőjének. “Nagyon jó ezt a csodálatos kreációt látni. Remélem, hogy büszkeséggel tölti el viselőiket”, – tájékoztatott Peter Hartman, a KLM elnök-vezérigazgatója. Az egyenruha teljesen új tervezésű, de továbbra is az 1971-ben bevezetett KLM kék színt viseli. A KLM folyamatosan keresi az innováció lehetőségét. Ez mutatkozik meg az új egyenruhában is. “Ebben a próbára tevő időszakban az új egyenruha bevezetésével a KLM márkába vetett hitünket fejezzük ki”, – folytatta Peter Hartman. Az egyenruhát a holland divattervező, Mart Visser tervezte.
A felmérések szerint az ügyfelek a KLM márkában a tipikus holland pragmatizmust értékelik. A KLM ezt hangsúlyozza az érintésnyi narancssárga, a nemzeti szín hozzáadásával a KLM kékhez. A narancssárga szín a fedélzeti és földi női személyzet egyenruhájának a szegélyét emeli ki, valamint az egységes kendőn is megjelenik. A KLM piacvezető a vállalati társadalmi felelősség terén. A légitársaság számos innovatív kezdeményezést vezetett be, hogy csökkentse a környezetre gyakorolt hatását. A KLM az első légitársaság a világon, amely újrahasznosítja a régi egyenruhák anyagát.
Képanyag elérhető a www.presslink.nl/KLM webhelyen.