Ingyenes fogászati ellátást kínál a repjegy mellé a Malév

A magyar nemzeti légitársaság kereskedelmi-értékesítési stratégiájában új irányokat keres, eddig nem használt, egyedi ötleteket, csomagajánlatokat dolgoz ki, hogy mind több utast győzzön meg arról, érdemes a Malévet választania.

Január 24. és 29. között minden nap más témát jár körül a Magyar Kerékpárosklub rendhagyó, téli Bringázz a munkába! kampánya, hogy eloszlassa a téli kerékpározás körüli tévhiteket. Az egyes témákhoz – mint a túrázás, a munkába járás, a bringás öltözködés, a biciklizés közösségformáló ereje, a biciklizés és az egészséges életmód kapcsolata, valamint a kerékpár karbantartása - az egész országban kapcsolódó programokat szerveznek. A kampány honlapján az aktuális témához kapcsolódó, szakemberekkel és aktív bringásokkal készült interjúkat közöl a klub. A hagyományos Bringázz a munkába! kampánytól eltérően a téli csak egy hétig tart, nincs verseny, nincs reklámfilm hozzá, és nyeremények sem várnak a résztvevőkre, de a kilométereket továbbra is lehet vezetni a honlapon.

A közlekedési, az egészségügyi és a környezetvédelmi tárca először 2007 augusztusában hirdetette meg a Kerékpáros Magyarország Programhoz kapcsolódó Bringázz a munkába! akciót Budapesten, amelynek lebonyolítására és kommunikációjára akkor a Sport Agencyt választotta a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium. A következő év tavaszán már az egész ország területére kiterjedő kampány indult, amely ekkor új arculatot és új honlapot kapott. 2008 nyarán a Magyar Kerékpárosklub (MK) megállapodott a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztériummal, hogy a három évig nyolc országban futó LifeCycle európai projekt keretében 2011 májusáig a klub szervezi a kampányt. A projekthez az Európai unió 56 ezer euró támogatást nyújt, ami a kampány honlapján található információk szerint kicsit több mint a teljes keret fele.

Mint László János, az MK elnöke a Kreatív Online-nak elmondta, a Sport Agencyvel már a kezdetekkor sem álltak kapcsolatban, a kampány kreatív feladatait főként a Young & Rubicam végzi. „Az ügynökség maga kereste fel a klubot, hogy segíteni szeretné a munkánkat pro bono.  A feladata az volt, hogy arculatilag hozza közelebb a kampányt a Magyar Kerékpárosklubhoz. A kapcsolat azóta is töretlen. A téli kampányunkon nem dolgozunk ügynökséggel, de a tavaszit ismét a Young & Rubicam készíti majd” – árulta el az elnök. Az MK-t a magát forgatókönyvíró műhelyként definiáló Blue Duck Arts is segíti, amely a Young & Rubicam szpotja és plakátjai mellé maga is készített szpotokat a legutóbbi kampányhoz.

Tavaly a szervezet maga is arculatot frissített.  A januárban kiírt logópályázatot egy szakmai zsűrizés és egy nyilvános szavazás után Ribényi Gergely tervezőgrafikus nyerte meg, ő nyerte meg a logó alapján készítendő új arculati tervre szóló megbízást is.


A Young & Rubicam szpotja a 2009. őszi Bringázz a munkába! kampányhoz:

{video|id=916|width=425|height=344}



A Blue Duck Arts szpotjai a 2009. őszi Bringázz a munkába! kampányhoz:

{video|id=917|width=560|height=340}

{video|id=918|width=425|height=344}


Az őszi kampány plakátjai:


A Magyar Kerékpárosklub régi és új logója:

 


Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.