Január 24. és 29. között minden nap más témát jár körül a Magyar Kerékpárosklub rendhagyó, téli Bringázz a munkába! kampánya, hogy eloszlassa a téli kerékpározás körüli tévhiteket. Az egyes témákhoz – mint a túrázás, a munkába járás, a bringás öltözködés, a biciklizés közösségformáló ereje, a biciklizés és az egészséges életmód kapcsolata, valamint a kerékpár karbantartása - az egész országban kapcsolódó programokat szerveznek. A kampány honlapján az aktuális témához kapcsolódó, szakemberekkel és aktív bringásokkal készült interjúkat közöl a klub. A hagyományos Bringázz a munkába! kampánytól eltérően a téli csak egy hétig tart, nincs verseny, nincs reklámfilm hozzá, és nyeremények sem várnak a résztvevőkre, de a kilométereket továbbra is lehet vezetni a honlapon.
A közlekedési, az egészségügyi és a környezetvédelmi tárca először 2007 augusztusában hirdetette meg a Kerékpáros Magyarország Programhoz kapcsolódó Bringázz a munkába! akciót Budapesten, amelynek lebonyolítására és kommunikációjára akkor a Sport Agencyt választotta a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium. A következő év tavaszán már az egész ország területére kiterjedő kampány indult, amely ekkor új arculatot és új honlapot kapott. 2008 nyarán a Magyar Kerékpárosklub (MK) megállapodott a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztériummal, hogy a három évig nyolc országban futó LifeCycle európai projekt keretében 2011 májusáig a klub szervezi a kampányt. A projekthez az Európai unió 56 ezer euró támogatást nyújt, ami a kampány honlapján található információk szerint kicsit több mint a teljes keret fele.
Mint László János, az MK elnöke a Kreatív Online-nak elmondta, a Sport Agencyvel már a kezdetekkor sem álltak kapcsolatban, a kampány kreatív feladatait főként a Young & Rubicam végzi. „Az ügynökség maga kereste fel a klubot, hogy segíteni szeretné a munkánkat pro bono. A feladata az volt, hogy arculatilag hozza közelebb a kampányt a Magyar Kerékpárosklubhoz. A kapcsolat azóta is töretlen. A téli kampányunkon nem dolgozunk ügynökséggel, de a tavaszit ismét a Young & Rubicam készíti majd” – árulta el az elnök. Az MK-t a magát forgatókönyvíró műhelyként definiáló Blue Duck Arts is segíti, amely a Young & Rubicam szpotja és plakátjai mellé maga is készített szpotokat a legutóbbi kampányhoz.
Tavaly a szervezet maga is arculatot frissített. A januárban kiírt logópályázatot egy szakmai zsűrizés és egy nyilvános szavazás után Ribényi Gergely tervezőgrafikus nyerte meg, ő nyerte meg a logó alapján készítendő új arculati tervre szóló megbízást is.
A Young & Rubicam szpotja a 2009. őszi Bringázz a munkába! kampányhoz:
A Blue Duck Arts szpotjai a 2009. őszi Bringázz a munkába! kampányhoz:
{video|id=918|width=425|height=344}
Az őszi kampány plakátjai:
A Magyar Kerékpárosklub régi és új logója: