Ingyenes fogászati ellátást kínál a repjegy mellé a Malév

A magyar nemzeti légitársaság kereskedelmi-értékesítési stratégiájában új irányokat keres, eddig nem használt, egyedi ötleteket, csomagajánlatokat dolgoz ki, hogy mind több utast győzzön meg arról, érdemes a Malévet választania.

Január 24. és 29. között minden nap más témát jár körül a Magyar Kerékpárosklub rendhagyó, téli Bringázz a munkába! kampánya, hogy eloszlassa a téli kerékpározás körüli tévhiteket. Az egyes témákhoz – mint a túrázás, a munkába járás, a bringás öltözködés, a biciklizés közösségformáló ereje, a biciklizés és az egészséges életmód kapcsolata, valamint a kerékpár karbantartása - az egész országban kapcsolódó programokat szerveznek. A kampány honlapján az aktuális témához kapcsolódó, szakemberekkel és aktív bringásokkal készült interjúkat közöl a klub. A hagyományos Bringázz a munkába! kampánytól eltérően a téli csak egy hétig tart, nincs verseny, nincs reklámfilm hozzá, és nyeremények sem várnak a résztvevőkre, de a kilométereket továbbra is lehet vezetni a honlapon.

A közlekedési, az egészségügyi és a környezetvédelmi tárca először 2007 augusztusában hirdetette meg a Kerékpáros Magyarország Programhoz kapcsolódó Bringázz a munkába! akciót Budapesten, amelynek lebonyolítására és kommunikációjára akkor a Sport Agencyt választotta a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium. A következő év tavaszán már az egész ország területére kiterjedő kampány indult, amely ekkor új arculatot és új honlapot kapott. 2008 nyarán a Magyar Kerékpárosklub (MK) megállapodott a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztériummal, hogy a három évig nyolc országban futó LifeCycle európai projekt keretében 2011 májusáig a klub szervezi a kampányt. A projekthez az Európai unió 56 ezer euró támogatást nyújt, ami a kampány honlapján található információk szerint kicsit több mint a teljes keret fele.

Mint László János, az MK elnöke a Kreatív Online-nak elmondta, a Sport Agencyvel már a kezdetekkor sem álltak kapcsolatban, a kampány kreatív feladatait főként a Young & Rubicam végzi. „Az ügynökség maga kereste fel a klubot, hogy segíteni szeretné a munkánkat pro bono.  A feladata az volt, hogy arculatilag hozza közelebb a kampányt a Magyar Kerékpárosklubhoz. A kapcsolat azóta is töretlen. A téli kampányunkon nem dolgozunk ügynökséggel, de a tavaszit ismét a Young & Rubicam készíti majd” – árulta el az elnök. Az MK-t a magát forgatókönyvíró műhelyként definiáló Blue Duck Arts is segíti, amely a Young & Rubicam szpotja és plakátjai mellé maga is készített szpotokat a legutóbbi kampányhoz.

Tavaly a szervezet maga is arculatot frissített.  A januárban kiírt logópályázatot egy szakmai zsűrizés és egy nyilvános szavazás után Ribényi Gergely tervezőgrafikus nyerte meg, ő nyerte meg a logó alapján készítendő új arculati tervre szóló megbízást is.


A Young & Rubicam szpotja a 2009. őszi Bringázz a munkába! kampányhoz:

{video|id=916|width=425|height=344}



A Blue Duck Arts szpotjai a 2009. őszi Bringázz a munkába! kampányhoz:

{video|id=917|width=560|height=340}

{video|id=918|width=425|height=344}


Az őszi kampány plakátjai:


A Magyar Kerékpárosklub régi és új logója:

 


Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása

Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása 

A parton, a vízen és a vízben, valamint hőkamerás és egyéb drónokkal a levegőből is keresik a szombat éjjel Verőcénél balesetet szenvedett hajó eltűnt utasait.
Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között

Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között 

Ennek értelmében utasaiknak nagyobb rugalmasságot biztosítanak a két ország közötti utazás esetén.
Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál

Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál 

Tovább bővül a flotta és az útvonalhálózat.
Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé

Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé 

A hagyományos autók már nem kelendőek.
Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések

Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések 

...és a nagyszabású építkezések folytatódnak tovább.
Luxusdivatmárka a fedélzeten

Luxusdivatmárka a fedélzeten 

A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában

Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában 

Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?

Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje? 

Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?

Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval? 

A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.