Az A380 járat menetrendje Párizs és Tokió között :
- Párizs-Tokió :
AF 276, szerda, péntek, vasárnap ; 2010. október 4-tól pedig minden nap
indulás 13 óra 30 perckor a 2E terminálról, érkezés másnap 8 óra 10 perckor
- Tokió-Párizs :
AF 275, hétfő, csütörtök, szombat ; 2010. október 5-tól pedig minden nap
indulás 11 óra 50 perckor, érkezés Párizsba, a 2E terminálra, 17 óra 15 perckor
Párizs-Tokió az A380 járat harmadik desztinációja, a 2009-ben elindított Párizs-New York és a 2010. februárjában elindított Párizs-Johanesburg járatok után. Az A380 gépnek köszönhetően, az Air France ezeken a nagy forgalmú útvonalakon racionalizálni tudja a járatok menetrendjét, hiszen egymáshoz közeli időpontban tud indítanti két járatot, a férőhelyek száma ugyanannyi, miközben a költségek 20 %-kal csökkennek. Az A380 fő szintje gyakorlatilag egy Boeing 777-200 gép, míg a felső szint egy Airbus 340-300 kapacitásának felel meg.
Az Air France A380 gépén 538 ülés van három osztáyon, az első osztály 9 ülése a fő szinten helyezkedik el, a Business osztály 80 ülése a felső szinten, míg a Turista osztály 449 ülése megoszlik a két szint között.
Az A380 a legkörnyezetbarátabb repülő 75 gramm CO2 kibocsátásával kilométerenként egy utasra számítva, és kategóriájában a legcsendesebb is. Széles kabinjának köszönhetően az utasok élvezhetik a nagyobb kényelmet és a tágasabb teret. Az Air France innovációja, hogy az utastér megvilágítása folyamatosan változik az utazás különböző szakaszainak megfelelően, külön helyet alakítottak ki a baráti beszélgetésekhez és a lazításhoz, és a szórakozási lehetőségek is kedvezőbbek a szélesebb képernyőknek köszönhetően.
Az Air France 12 darabot rendelt az A380-ból, ebből négyet már leszállítottak.