Az egy ülőhelyre jutó teljes árbevétel a negyedévben 57,58 GBP volt; ez 4,7%,-os növekedést jelent az előző évhez képest (változatlan árfolyamon számolva), ennek oka a célzott kapacitás elosztás a magasabban jövedelmező piacokra, az „europe by easyJet” kampány sikere és a nemrég indított mobil applikáció. Az egy ülőhelyre jutó árbevétel az euro és a font árfolyamváltozások következtében 2,8 %-kal nőtt.
A teljes árbevétel 1,033 GBP millió volt, ez 10,5%-os növekedést jelent. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy az ülőhelyek száma 7,5%-kal 17, 9 millióra nőtt, az utaslétszám 10,9 %-os növekedés után 16 millió volt, a kihasználtság is tovább emelkedett, 2,8 százalékos javulással a 89,1 %-ot ért el. Az átlagos szektor hossz 1,5%-kal csökkent.
A folyamatos hatékony költség menedzsment és az alacsony szintű kiesések miatt az egy ülőhelyre eső költség (üzemanyagot nem számítva) 1%-kal nőtt (változatlan árfolyamon számolva).
Az easyJet járatpontossági mutatója továbbra is kivételesen kedvező: 3 százalékponttal emelkedve 87%-ra nőtt, az ügyfél-elégedettség terén is megőrizte stabil, 82 százalékpontos pozícióját.
Mivel a nyárra vonatkozó előzetes foglalások a kapacitás háromnegyedét lefedik, az egy ülőhelyre jutó árbevétel-növekedés azonos árfolyamon számított értéke a várakozásoknak megfelel. A negyedik negyedév ülőhelyre jutó árbevétele előreláthatóan a harmadik negyedévhez hasonlóan alakul majd.
A folyamatos erős operációs és pénzügyi teljesítmény mellett az üzemanyag árak esése együtt arra enged következtetni, hogy az adózás előtti eredmény 2012. szeptember 30-ig előreláthatóan 280-300 millió GBP között várható (változatlan árfolyamon ás üzemanyag árakon számolva), amennyiben jelentős kiesés nem következik be.