Amerikában az utazásfoglalások 35 százaléka már az interneten zajlik, ez tízszázalékos emelkedést jelent 2004-hez képest. Emellett a szállások lekötését az utazók 25 százaléka intézi a weben, a korábbihoz hasonló mértékű bővülés eredményeképpen – derül ki a Travel Industry Association of America adataiból. Azok száma, akik az interneten keresik az utazási lehetőségeket, 79 millióra nőtt. Az Expedia.com Trendwatch nevű kutatása szerint az amerikai turisták nagy része már lefoglalta idei utazását, vagy a közeljövőben megteszi ezt. Minden harmadik utazni vágyó az idén korábban indulna szabadságra, mint tavaly. Sokan pedig közülük ezúttal hosszabb időt töltenek majd pihenéssel. Nemcsak Nagy-Britannia iránt erősebb a kereslet, mint tavaly: London mellett Párizs, Róma, Barcelona, Amszterdam és Prága is a legnépszerűbb célpontok közé tartozik. A Trendwatch tippként külön online ügyfelei figyelmébe ajánlja Horvát- és Magyarországot is, ahol amellett, hogy egyedi lehetőségeket biztosítanak az utazóknak, még nagy tömeggel és magas árakkal sem kell számolni az anyag szerint. Magyarországon az online foglalások piaca egyelőre csak mérsékelten indult be – jelezte Kurucz Pál, a Vista Utazási Irodák ügyvezető igazgatója. A társaság a T-Online Magyarországgal együttműködve Go.hu néven 2004-ben egy erre a célra szakosodott diszkont utazási portált állított fel, ma pedig a Vistán belül egy külön, több site-ot is tömörítő internetes divízió működik már. (Világgazdaság)
Kényelmes az online foglalás - de van némi kockázata
A világ legnagyobb internetes utazási irodája, az Expedia.com felmérése szerint az európai nagyvárosok, Londonnal, Párizzsal és Rómával az élen, az idén is nagyon népszerű célpontok az amerikai turisták körében.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül
Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.