Az utazási szakma 200 jeles képviselője ismerkedhetett meg a Kis-Balaton fürdővárosának legfontosabb nevezetességeivel, a környék által nyújtott programokkal és a változatos Szent Iván napi programokkal együtt. A Neckermann értékesítői és partnerei mellett a programokon részt vettek román és cseh utazási irodák képviselői, illetve szlovák és cseh újságírók is, hogy elrepítsék Zalakaros hírét a határokon túlra is, hiszen onnan sok vendégre számíthat a város.
A város oldaláról Jámbor Tímea, Zalakaros kommunikációs és marketing vezetője fogta össze a programok szervezését, mely változatos módokon ismertette meg a résztvevőkkel a régiót: volt bortúra, biciklis kirándulás, kenuzás a Zala folyón, a Tüskevár program keretében meglátogattuk a Matula kunyhót, felkerestük a közelben levő bivalyrezervátumot, illetve Segway-jel jártuk be a várost és a környező dombságot.
A kimerítő programok után pedig a fürdőben volt lehetőség pihenni, kikapcsolódni, Béres Alexandrával, vagy Katus Attilával mozogni egy kicsit. A strandfürdő idei újdonsága a Vízipók Csodapók Gyermek vízivilág, ahol szabadon lehet kúszni-mászni, pancsolni minden apróságnak. A study fénypontja a szombat este megrendezett ünnepség volt, ahol a Princess gondoskodott a jó hangulatról.