Budapest a cseh zászlóvivő ötödik nemzetközi úti céljaként nyílt. Jelentőségét alátámasztja, hogy Párizs és Moszkva után a légitársaság legfontosabb járata. A naponta ötször közlekedő Prága-Budapest útvonalon az eltet 75 év során 2 millió utast szállított a CSA 20 ezer járaton - tájékoztatott Jiri Marek, a CSA kereskedelmi elnökhelyettese. A járatsűrűség tekintetében a budapesti járat túltesz a Prága-Brüsszel útvonalon.
A korábban a Malév kereskedelmi igazatójaként ismertté vált Jiri Marek arra a kérdésünkre, hogy a CSA utasforgalmában pozitív változásként jelent-e meg a Malév korábbi ráhordó járathálózatának kiesése, úgy reagált, hogy a CSA prágai központtal elsősorban a FÁK-államok és a nyugat közötti híd szerepét vállalja magára, mint a Balkán és a Nyugat közötti összekötő kapocsét. Szintén elmondta, hogy a budapesti járatok kihasználtsága igen jól alakul.
Mindenesetre a Malév leállta után teljesen új helyzet állt elő a Budapest-Prága útvonalon is - ismerte el a Vistától nemrég a CSA általános értékesítési ügynökéhez (GSA), az Aviareps-hez igazolt Tóth Attila igazgató. A napi öt járat - mint mondta - a CSA és Sky Team szövetségen belüli partnerei révén számos helyre biztosít csatlakozást. A CSA ügynök Aviareps célja, hogy azon pontokat, ahova Prágán keresztül kényelmes átszállással lehet eljutni, minél több viszonteladóval ismertesse meg.
Kisvakond és retró: 75 éve repül Budapestre a cseh CSA
Szinte az égig ér a tűzoltó autókból fellőtt köszöntő vízfüggöny a súlyos ferihegyi zivatarfelhők alatt, amikor a CSA retro festésű, pufóka Boeing 737-es gépe átgördül a függyönyön keresztül a ferihegyi terminálhoz; épp ezen a május 23-án 75 éve szállt le a CSA először Budapesten. Az égből pottyant személyzetet mivel mással köszönthetnék, mint az első számú földalatti cseh kedvenc, a kisvakond figurájával díszített tortával.

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút
A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között
A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours
Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.