Ma újabb lépést tesz a Lufthansa az utasok indulásainak megkönnyítésére

A Lufthansa utasai 23 órával indulás előtt automatikusan megkapják okostelefonjukra beszállókártyájukat – anélkül, hogy bármit kellene tenniük az utasfelvételhez

Az indulás előtt legfeljebb 24 órával foglalt járatok esetében az utasok automatikusan megkapják a beszállókártyát 23 órával indulás előtt. Korábban az utasfelvételhez manuálisan kellett beírni az adatokat, ezt a lépést automatizálja a légitársaság. Az új szolgáltatás igénybevételéhez a Lufthansa utasainak a személyes adataikat kell megadniuk Miles & More fiókjukban vagy Lufthansa iD profiljukon. A már megszokott szolgáltatások az automatikus utasfelvétellel együtt is elérhetők lesznek: így a felületen az utas továbbra is kiválaszthatja az ülőhelyét, törölheti az utasfelvételt, aktiválhatja az elektronikus poggyászcímkéjét. Kényelmesen, otthonról.

 Azok, akik nem rendelkeznek Lufthansa azonosítóval vagy Miles & More profillal, a foglalás megerősítésekor kapott hivatkozáson keresztül regisztrálhatnak az automatikus utasfelvételre. A szolgáltatás ebben az esetben csak az adott járatra lesz érvényes.A szolgáltatás a schengeni övezeten belüli járatokra, valamint a Lufthansa Express Rail and Bus vonataira és autóbuszaira is érvényes. A schengeni övezet határait átlépő járatoknál az automatikus utasfelvétel nem vehető igénybe. Ebben az esetben az utasoknak még manuálisan kell intézniük a folyamatot. Ha valaki nem kíván élni a szolgáltatással, bármikor inaktiválhatja a lehetőséget utasprofiljában.


Vasárnap lezárások a SPAR Maraton miatt

Vasárnap lezárások a SPAR Maraton miatt 

Harmincezer futó és városi túrázó, köztük több mint 6300 külföldi ünnepli a mozgást.
A Kúria döntött a turistabuszok felhajtásáról a Várba

A Kúria döntött a turistabuszok felhajtásáról a Várba 

Megsemmisítette a Kúria a Budavári Önkormányzat buszbehajtást korlátozó döntéseit.
Virtuális valóság-túráktól a jeltolmács robotokig: fejlesztések a légitársaságnál

Virtuális valóság-túráktól a jeltolmács robotokig: fejlesztések a légitársaságnál 

A legújabb fejlesztések a fogyatékkal élőket segítik.
Uniós fellépést sürget a holland királyi légitársaság

Uniós fellépést sürget a holland királyi légitársaság 

A kínai légitársaságok versenyelőnye miatt.
Új szolgáltatás az online utazási platform kínálatában

Új szolgáltatás az online utazási platform kínálatában 

Nemzetközi vasúti menetjegy foglalási szolgáltatást indít turisztikai vállalkozások számára az online platform.
Hét civil szervezet: töröljék el az ingyenes parkolást Budapesten!

Hét civil szervezet: töröljék el az ingyenes parkolást Budapesten! 

A fővárosi képviselőknek kiosztott javaslatban civilek sürgetik az ingyenes parkolás megszüntetését a főváros teljes területén, ennek körében például megszüntetnék a parkolási zónákba beékelődött díjmentes területeket.
A Ryanair megszüntetné a papír alapú reptéri utasfelvételt

A Ryanair megszüntetné a papír alapú reptéri utasfelvételt 

Az utasok nagy része már most is a weboldalon vagy az applikáción keresztül jelentkezik be.
Járatritkítás várható a ráckevei, a csepeli és a gödöllői HÉV-vonalán

Járatritkítás várható a ráckevei, a csepeli és a gödöllői HÉV-vonalán 

A magyarázat egyszerű: nincs elég hadra fogható szerelvény.
Szintet lép a KLM

Szintet lép a KLM 

Az új intézkedéscsomag több fontos területet érintene.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.