2017 márciusában kezdték meg az új utasmóló, a Pier B építését a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. A Budapest Airport teljes mértékben saját finanszírozású beruházása több mint tízezer négyzetméterrel növeli meg a nem-Schengeni 2B Terminál utasforgalmi területét: a 220 méter hosszú területen 10 új utashídnak és az építészeti megoldásoknak köszönhetően összesen 27 különféle beszállítási lehetőséget biztosít majd - igazodva a különféle légitársasági igényekhez (közvetlen, buszos és gyalogos beszállítás).
A 2B terminálhoz csatlakozó, a SkyCourt és a 2B terminál építészeti arculatával harmonizáló utasmóló egyszerre akár tíz keskenytörzsű gép (Boeing B737 és Airbus A320 gépcsalád), vagy három szélestörzsű (pl. Boeing B777 és Airbus A330) és négy keskenytörzsű repülőgép egyidejű kiszolgálására lesz alkalmas. Az új utasmóló a becslések szerint mintegy 5-6 millió fővel növeli meg a budapesti repülőtér éves utasforgalmi kapacitását. Széles törzsű gépből nem lesz jövőre hiány: az Emirates tripla hetese, az Air China A330-asa mellé felsorakozik a LOT Dreamlinere, az American Airlines Boeing 767-ese.
A 2B terminálhoz kapcsolódó utasmóló megépítése az egyik legfontosabb része a Budapest Airport 50 milliárd forintos (mintegy 160 millió Eurós) BUD 2020 elnevezésű repülőtér fejlesztési tervének, melyet a repülőtér üzemeltetője teljes egészében saját finanszírozásból valósít meg 2020 végéig. A B oldali utasmóló megvalósításának összköltsége meghaladja a 25 millió eurót (7,8 milliárd forintot).