Mennek a magyar márkák a terminálon

Sikerrel zárult a sorrendben harmadik magyar márka, a Pick-szalámi népszerűsítő kampánya is a Budapest Airport 2. Terminálján. A szekszárdi Vida-borokat és a Royal Tokaji pincészet termékeit követően a magyar szalámi, vagyis a Pick és a Herz volt egy hónapig a sztárvendég a kampányban, amelyben ismét a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és természetesen a gyártó cég, ez esetben a szegedi Pick Zrt. vett részt.

Hatalmas, plafonig érő magyar szalámi reklám fogadta már az utasbiztonsági zóna kapujában a külföldi vendégeket a Budapest Airport 2. Terminálján. Az egy hónapig tartó, a magyar szalámit népszerűsítő reklámkampány és kóstoltatás beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Annak ellenére, hogy ezúttal nem volt árkedvezmény, hanem elsősorban a kiemelt jelenléttel és a nagyon népszerű kóstoltatással lepték meg az utazókat, az egy hónapig tartó promóció alatt másfélszeresére emelkedett a Herz és Pick termékek eladása a duty free üzletben.

A kóstoltatásra a lehető legjobb helyet, a SkyCourt indulási szintjének középső részét, közvetlenül az utastájékoztató konzolok mellett választotta ki a Budapest Airport. Az akció sikeréhez minden bizonnyal hozzájárult a személyes kommunikáció is, hiszen a mosolygós hostessek által kínált szalámit 30 %-ban magyar utasok is megkóstolták, pedig róluk joggal feltételezhető, hogy jól ismerik a Pick és Herz termékeket. Persze a kínálótálcán különleges termékek is megjelentek, így a Mangalica csemege szalámi és a Mangalica páros kolbász is. Összességében a promóciónak köszönhetően az előző év májusához képest a szalámi-eladások értéke a másfélszeresére nőtt, egyharmaddal többen vásároltak a hungaricumoknak ebből a kategóriájából és hasonló mértékben emelkedett a forgalom is.

„A mostani, sorrendben harmadik magyar termék eladásösztönző promóció igazolta az előzetes elképzeléseinket és egyben teljesültek a várakozásaink is.” – jelentette ki Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója. A repülőtéri kereskedelmi szakember hozzátette: „Most már elmondhatjuk, hogy jól bevált a repülőtér, a duty free üzlet és a magyar gyártók közötti hármas kereskedelmi együttműködés a tranzitban. Ennek legjobb bizonyítéka, hogy még a magyar utazók - és nem csak a külföldiek - is szívesen kóstolták és vásárolták a hazai termékeket. Másrészt a mosolygós hostessek és a különleges helyszín a kóstoltatáshoz újabb színt vitt a repülőtér amúgy is pezsgő életébe. Úgy gondolom, hogy érdemes lesz folytatnunk az ehhez hasonló promóciókat.”


Elindult a Scoot Bécs-Szingapúr járata

Elindult a Scoot Bécs-Szingapúr járata 

Ünnepélyes keretek között fogadták Bécsben a Scoot első közvetlen szingapúri járatát.
Több ország is csatlakozott a spanyolok poggyász csatájához

Több ország is csatlakozott a spanyolok poggyász csatájához 

Tizenkét ország fogyasztóvédelmi szervezete csatlakozott a spanyol kezdeményezéshez.
IATA: Erősödő nyereség a szélsőséges időjárás ellenére is

IATA: Erősödő nyereség a szélsőséges időjárás ellenére is 

A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) szerint a légitársaságok a gazdasági és geopolitikai bizonytalanságok ellenére is erős nyereséggel számolhatnak 2025-ben.
Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán

Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán 

A listára valamennyi Suriname-ban és Tanzániában engedélyezett légi fuvarozó felkerült.
Épülhet a repülőtéri gyorsvasút

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút 

A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.
Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között 

A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.
Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.