Mennek a magyar márkák a terminálon

Sikerrel zárult a sorrendben harmadik magyar márka, a Pick-szalámi népszerűsítő kampánya is a Budapest Airport 2. Terminálján. A szekszárdi Vida-borokat és a Royal Tokaji pincészet termékeit követően a magyar szalámi, vagyis a Pick és a Herz volt egy hónapig a sztárvendég a kampányban, amelyben ismét a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és természetesen a gyártó cég, ez esetben a szegedi Pick Zrt. vett részt.

Hatalmas, plafonig érő magyar szalámi reklám fogadta már az utasbiztonsági zóna kapujában a külföldi vendégeket a Budapest Airport 2. Terminálján. Az egy hónapig tartó, a magyar szalámit népszerűsítő reklámkampány és kóstoltatás beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Annak ellenére, hogy ezúttal nem volt árkedvezmény, hanem elsősorban a kiemelt jelenléttel és a nagyon népszerű kóstoltatással lepték meg az utazókat, az egy hónapig tartó promóció alatt másfélszeresére emelkedett a Herz és Pick termékek eladása a duty free üzletben.

A kóstoltatásra a lehető legjobb helyet, a SkyCourt indulási szintjének középső részét, közvetlenül az utastájékoztató konzolok mellett választotta ki a Budapest Airport. Az akció sikeréhez minden bizonnyal hozzájárult a személyes kommunikáció is, hiszen a mosolygós hostessek által kínált szalámit 30 %-ban magyar utasok is megkóstolták, pedig róluk joggal feltételezhető, hogy jól ismerik a Pick és Herz termékeket. Persze a kínálótálcán különleges termékek is megjelentek, így a Mangalica csemege szalámi és a Mangalica páros kolbász is. Összességében a promóciónak köszönhetően az előző év májusához képest a szalámi-eladások értéke a másfélszeresére nőtt, egyharmaddal többen vásároltak a hungaricumoknak ebből a kategóriájából és hasonló mértékben emelkedett a forgalom is.

„A mostani, sorrendben harmadik magyar termék eladásösztönző promóció igazolta az előzetes elképzeléseinket és egyben teljesültek a várakozásaink is.” – jelentette ki Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója. A repülőtéri kereskedelmi szakember hozzátette: „Most már elmondhatjuk, hogy jól bevált a repülőtér, a duty free üzlet és a magyar gyártók közötti hármas kereskedelmi együttműködés a tranzitban. Ennek legjobb bizonyítéka, hogy még a magyar utazók - és nem csak a külföldiek - is szívesen kóstolták és vásárolták a hazai termékeket. Másrészt a mosolygós hostessek és a különleges helyszín a kóstoltatáshoz újabb színt vitt a repülőtér amúgy is pezsgő életébe. Úgy gondolom, hogy érdemes lesz folytatnunk az ehhez hasonló promóciókat.”


Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben

Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben 

Erős havazás bénítja a gépek fel- és leszállását.
Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje

Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje 

Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről

A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről 

A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos

Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos 

Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!

Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen! 

Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők

Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők 

A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren

Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren 

Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair

Új járatot indít a Ryanair 

2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását

Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását 

A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.