A hírportál beszámolója szerint az érintett járatok vasárnap késő este érkeztek, az utasok órákon át várakoztak hiába a csomagkiadó futószalagjainál, mert a személyzet korábban hazament, és mint kiderült, nem volt, aki kipakolja a gépeket. A bőröndöket csak másnap reggel szállították be az átadóba, miután munkába állt a reggeli műszak.
Az utasok szerint a legdühítőbb az volt, hogy a nemzetközi repülőtéren órákon át nem volt senki, aki érdemi információval szolgált volna a helyzetről.
Az illetékes földi kiszolgáló a hírportál információja szerint a Menzies Aviation Hungary Kft. volt. Azonban a földi kiszolgáló cég pultja zárva volt, az ott kifüggesztett telefonszámot pedig nem vette fel senki.
A hírportál megkeresésére a Budapest Airport azt írta, hétfőn kivizsgálták az esetet. Az írták, hogy az Európa más repülőterein tapasztalható fennakadások miatt vasárnap este nyolc járat csúszott össze egy időben. Ezek közül öt járat több mint egy órás késéssel érkezett Budapestre.
Mint válaszukban írták, a kialakult helyzet nagy nyomás alá helyezte a földi kiszolgálásban részt vevő csapatot, így a járatok kiszolgálását sajnos nem sikerült a szokásos időn belül lebonyolítani. A helyzet kapcsán az érintett földi kiszolgáló vállalat felülvizsgálja repülőtéri folyamatait a hasonló, a repülőtér üzemeltető számára elfogadhatatlan helyzetek elkerülése érdekében.
A teljes cikk ITT található
Forrás: 24.hu