A gyermeteg
A belga tömegközlekedési társaság, a De Lijn két kampánya is emlékezetes maradt, mindkettő egy gyerekeknek készült animációs filmre emlékeztet, nemcsak a képi világa, hanem a humor is. Tehát cuki.
{youtube|id=zM5OcLck76U}
{youtube|id=YO0gBaUlNkU}
Az iszonyú vicces
A Midttrafik dán tömegközlekedési vállalat készítette el vitán felül a legviccesebb reklámot, aki ismeri, úgyis tudja, miről beszélünk aki nem ismeri, nézze meg!
{youtube|id=acq5CGbUgfs}
A díjnyertes
A melbourne-i tömegközlekedési vállalat metrós szárnyának hirdetése, a McCann Melbourne által készített Dumb ways to die tavaly minden létező versenyen tarolt.
{youtube|id=IJNR2EpS0jw}
A bevállalós
Veszélyes dolog egy sötét, villódzó szórakozóhelyen párt választani, a norvégok viszont úgy tűnik, elég bevállalósak. Te kit viszel ma haza?
{youtube|id=RCyJ9HpamME}
A giccses
Igazán nyálasra sikeredett a The Rapid Michigan állambeli, interurbán közlekedési vállalat szpotja, de az élet sem mindig a mókáról és kacagásról szól, kellenek a szépen fényképezett, ámde kissé értelmetlen képsorok is a reklámokba. Ez a reklám ennek a vonulatnak egy iskolapéldája.
{youtube|id=wHqfBOdy9do}
A redneck
A San Francisco környékén található Contra Costa megye tömegközlekedését látja el a Tri Delta Transit, alábbi reklámjuk kellemes countryzenével és echte vidéki akcentussal lopja be magát az amerikanisztika szakosok szívébe.
{youtube|id=g8CPfsl26h4}
A bugyuta
A floridai Space Coast Area Transit az állam Brevard megyéjének közösségi közlekedési társasága, amely az alábbi szpottal nem tette magasra a lécet sem a kreatívok előállítása, sem a megvalósítás területén. Mindenesetre az üzenet fontos, mégpedig hogy az éjszakai utasok sem maradnak biztonsági szolgálat nélkül, így nem kell félniük a gyanús elemektől.
{youtube|id=QQ9wS3GPpCM}
A komolykodó
Ismét egy belga kampány következik a sorban, ahol sebészek próbálják megmenteni az autós közlekedés életét, utalva ezzel a hosszú, kibírhatatlan dugókra. A buszsávban még a Nap is szebben süt!
A gyökerek gúnyolója
A párizsi közlekedési vállalat, az RATP olyan printkampányt jelentetett meg, amelyben felhívják a figyelmet arra, hogy az emberek próbáljanak meg nem bunkón viselkedni a tömegközlekedési eszközökön.
A környezettudatos
A lisszaboni Carris közlekedési társaság hirdetése ökobarátságra buzdít, és felsorolja az előnyeit a tömegközlekedésnek, mintha egy autót vennénk a kereskedésben. És a 22,85 euróba kerülő havibérlet már a benzin árát is tartalmazza.
A magyar
Sajnos sem a BKK-nak, sem a BKV nincs és nem is volt értékelhető kampánya az évek során, ezért iderakjuk Wattamen Metrómulatós című slágerét, amiről nagy nyugalommal mondhatjuk azt, hogy legfeljebb csak rontott az akkor még "fúrópajzsos zigóta" állapotában leledző négyes metró imázsán.
{youtube|id=fvBputjDy0w}
Forrás: Kreatív Online