2016-ban a KLM volt az első a légitársaságok között, akinél az utasok a Facebook Messengeren keresztül is igényelhették beszállókártyáikat. Most az Air France is követi holland társát, és 2017 júniusában csatlakozott a Messengerhez.
A légitársaságnak fontos, hogy ott legyenek jelen, ahol ügyfeleik is szabadidejüket töltik, így a Messenger tökéletes választás. Tapasztalatok alapján az utasok nyitottabbak ezen a platformon, és szívesebben osztják meg problémáikat.
„Figyelembe véve a közösségi média trendeket, szeretnénk alkalmazkodni utasaink mobilitásához. Amennyiben utasaink kérik, a Facebook Messengeren keresztül hamarosan emlékeztetőket is kaphatnak a becsekkoláshoz, illetve hozzáférhetnek utazási okmányaikhoz.”- nyilatkozta Reisz Anna, az Air France KLM regionális marketing vezetője.
Az új Messenger szolgáltatás minden utas számára elérhető, aki az airfrance.hu oldalon foglal jegyet, és kiválasztja az opciót, hogy a Messenger applikáción keresztül jusson hozzá beszállókártyájához.
Forrás: Turizmus Online