Az ismert újságíró-műsorvezető izgalmas utazáson ismerheti meg a márka előnyeit, és nagykövetként a feladata, hogy a SENTIDO Hotels & Resorts letisztult, elegáns, minőségre törekvő koncepcióját népszerűsítse, az utazni vágyók körében.
A SENTIDO Hotels & Resorts hálózata 68 gyönyörű 4-5 csillagos szállodából áll, a következő országokban: Ausztria, Bulgária, Horvátország, Ciprus, Egyiptom, Németország, Görögország, Olaszország, Marokkó, Spanyolország, Thaiföld, Tunézia és Törökország.
Minden szálloda a Neckermann-Thomas Cook konszern szigorú minőségellenőrzésén esik át, hogy így garantálja a legnagyobb ügyfél-elégedettséget.
D. Tóth Kriszta elmondta: azért is örül a márkanagyköveti posztnak, mert így a WMN csapatának is lehetőséget teremthet mesés élmények átélésére.
A Neckermann-Thomas Cook konszern magyarországi leányvállalata 1993-ban alakult és a hazai turisztikai piac meghatározó szereplőjévé vált. A Neckermann Magyarország 26 saját és közel 400 franchise vagy partner irodával, valamint online értékesítési felületével az ország teljes területét lefedi. Az elmúlt több mint két évtized alatt a cég kínálata folyamatosan bővült. Ma már - a „dinamikus csomagnak” köszönhetően is - az utasok a világ szinte bármely pontjára eljuthatnak a Neckermann-nal. A széles kínálat magában foglalja a mediterrán és egzotikus repülős utakat, városlátogatásokat, szállásajánlatokat, hajóutakat, körutakat, belföldi utazásokat, síutakat, repülőjegyeket, utazási biztosítást és autóbérlési lehetőséget is. A vállalat legfőbb törekvése az ügyfelek maximális elégedettsége.