Nemzetközi elismerést kapott a Zwack Unicum

A DFNI (Duty Free News International), az utazási iparág egyik legnagyobb kereskedelemmel foglalkozó szakújságja több kategóriában minden évben megnevezi a legjobb repülőtéri termékeket, marketing kampányokat és boltokat. 2012-ben a budapesti repülőtéren lezajlott nyári promóciót választották az egyik legjobbnak.

A 2012-es év egyik legjobb marketing promóciója zajlott Budapesten a Duty Free News International (DFNI), az egyik legnagyobb nemzetközi kereskedelmi szakmai újság szerint. A lap minden évben megválasztja az elmúlt 12 hónap utazási kereskedelmi „leg-jeit”, összesen 8 kategóriában. A legjobb marketing kampány díjat a Dél-Ázsiában és a Csendes-óceán területén, valamint Amerika nyugati partján jelenlévő DFS Group munkája nyerte, a második éve töretlen sikerrel valósította meg a „Master of Spirits” kampányt. A fő nyertes mellett két másik kereskedelmi kampányt emelt ki 2012-ben a DFNI, köztük a Heinemann Duty Free, a Zwack és a Budapest Airport közös nyári promócióját, ami sporthasonlattal élve megosztott második-harmadik helyezést jelent.

2012 nyarán először fordult elő a budapesti repülőtéren, hogy egy nagyszabású, utasoknak szánt kereskedelmi akció középpontjában nem egy világszerte ismert márka, hanem egy kiváló hazai termék, egy valódi hungarikum, a méltán népszerű Zwack Unicum állt. A nyári csúcsidény egyik legforgalmasabb hónapjában, júliusban lebonyolított kampány során a tradicionális magyar márka a reptéri forgalmazó Heinemann Duty Free és a Budapest Airport szakembereivel fogott össze. Az elsődleges cél természetesen az eladások növelése volt, ezáltal pedig a magyar termék további népszerűsítése a repülőtéren megszokott nemzetközi környezetben. 

A DFNI kiemelte a kampány fantasztikus eredményességét. A nagy múltú Unicum termékek hatalmas sikert arattak az utasok körében: megötszöröződtek az eladások, nem utolsósorban a márka új termékére, az Unicum Szilvára épülő promóciónak köszönhetően. Az új magyar italfajta az eladások mintegy 60 százalékát tette ki. A számok azt mutatták, hogy majdnem minden negyedik felnőtt korú utas – ha csak kíváncsiságból, esetleg a repülőútra való ráhangolódás céljából is, de – megkóstolta az Unicum valamelyik termékét. 

„Biztosak voltunk benne, hogy a Zwack Unicum megállja a helyét, amikor ezt a kiváló magyar terméket állítottuk a nyári kereskedelmi kampányunk középpontjába” – összegezte a promóció eredményeit Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletág igazgatója. Hozzátette: „Büszkék vagyunk arra, hogy egy hagyományos magyar márkához kapcsolódó marketing akció sikere nemzetközi szinten is komoly szakmai elismerést váltott ki. Ez megerősített minket abban, hogy a jövőben akár újabb nívós magyar termékeket mutassunk be a nemzetközi utazóközönségnek a budapesti repülőtéren.”


A KLM újraindítja izraeli járatait

A KLM újraindítja izraeli járatait 

A légitársaság szerint a körülmények kellően javultak a szolgáltatások újraindításához.
IATA : új szempontok a biztonságosabb földi kiszolgálás érdekében

IATA : új szempontok a biztonságosabb földi kiszolgálás érdekében 

A hangsúly három fő területen van: a biztonság javítása, a globális szabványok bevezetése és a fenntarthatóság előmozdítása.
Wizz Air: ugrásszerűen megnőtt a Skandináv térségbe utazók száma

Wizz Air: ugrásszerűen megnőtt a Skandináv térségbe utazók száma 

Egyre többen választják nyaralásuk célpontjának a hűvösebb Skandináv térséget.
Beköszöntött a Nagy Vonatozás korszaka

Beköszöntött a Nagy Vonatozás korszaka 

A vonatozás virágkorát éli, és egy friss kutatás szerint az európai utazók közül a következőkben még többen veszik majd igénybe ezt a szolgáltatási formát.
A magyar fiatalok ezt figyelik utazástervezéskor

A magyar fiatalok ezt figyelik utazástervezéskor 

Szinte minden magyar fiatal bevet trükköket azért, hogy spóroljon a repülőjegyen.
Napi három FlixBus járat az Adriához

Napi három FlixBus járat az Adriához 

A zöld buszokkal gyorsan és környezetbarát módon juthatnak el a magyarok el a horvát tengerpart városaiba.
Csúcsforgalommal számol nyáron a HungaroControl

Csúcsforgalommal számol nyáron a HungaroControl 

Az idei év első négy hónapjának forgalmi adatai előrevetítik minden idők legmagasabb légiforgalmát az idei nyárra.
Ezerrel erősít a MÁV-csoport Volán flottája

Ezerrel erősít a MÁV-csoport Volán flottája 

Ezer új autóbusszal válik még korszerűbbé és versenyképesebbé a Volán-flotta.
Változások a közlekedésben a kerékpáros körverseny miatt

Változások a közlekedésben a kerékpáros körverseny miatt 

A Tour de Hongrie profi kerékpáros körverseny budapesti szakaszán közlekedési változásokra, korlátozásokra kell készülni.
Forgalomkorlátozások vasárnap  a fővárosban

Forgalomkorlátozások vasárnap a fővárosban 

Vasárnap egy futóversenyt és az Élet Menete rendezvényt tartják Budapesten.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.