Nemzetközi elismerést kapott a Zwack Unicum

A DFNI (Duty Free News International), az utazási iparág egyik legnagyobb kereskedelemmel foglalkozó szakújságja több kategóriában minden évben megnevezi a legjobb repülőtéri termékeket, marketing kampányokat és boltokat. 2012-ben a budapesti repülőtéren lezajlott nyári promóciót választották az egyik legjobbnak.

A 2012-es év egyik legjobb marketing promóciója zajlott Budapesten a Duty Free News International (DFNI), az egyik legnagyobb nemzetközi kereskedelmi szakmai újság szerint. A lap minden évben megválasztja az elmúlt 12 hónap utazási kereskedelmi „leg-jeit”, összesen 8 kategóriában. A legjobb marketing kampány díjat a Dél-Ázsiában és a Csendes-óceán területén, valamint Amerika nyugati partján jelenlévő DFS Group munkája nyerte, a második éve töretlen sikerrel valósította meg a „Master of Spirits” kampányt. A fő nyertes mellett két másik kereskedelmi kampányt emelt ki 2012-ben a DFNI, köztük a Heinemann Duty Free, a Zwack és a Budapest Airport közös nyári promócióját, ami sporthasonlattal élve megosztott második-harmadik helyezést jelent.

2012 nyarán először fordult elő a budapesti repülőtéren, hogy egy nagyszabású, utasoknak szánt kereskedelmi akció középpontjában nem egy világszerte ismert márka, hanem egy kiváló hazai termék, egy valódi hungarikum, a méltán népszerű Zwack Unicum állt. A nyári csúcsidény egyik legforgalmasabb hónapjában, júliusban lebonyolított kampány során a tradicionális magyar márka a reptéri forgalmazó Heinemann Duty Free és a Budapest Airport szakembereivel fogott össze. Az elsődleges cél természetesen az eladások növelése volt, ezáltal pedig a magyar termék további népszerűsítése a repülőtéren megszokott nemzetközi környezetben. 

A DFNI kiemelte a kampány fantasztikus eredményességét. A nagy múltú Unicum termékek hatalmas sikert arattak az utasok körében: megötszöröződtek az eladások, nem utolsósorban a márka új termékére, az Unicum Szilvára épülő promóciónak köszönhetően. Az új magyar italfajta az eladások mintegy 60 százalékát tette ki. A számok azt mutatták, hogy majdnem minden negyedik felnőtt korú utas – ha csak kíváncsiságból, esetleg a repülőútra való ráhangolódás céljából is, de – megkóstolta az Unicum valamelyik termékét. 

„Biztosak voltunk benne, hogy a Zwack Unicum megállja a helyét, amikor ezt a kiváló magyar terméket állítottuk a nyári kereskedelmi kampányunk középpontjába” – összegezte a promóció eredményeit Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletág igazgatója. Hozzátette: „Büszkék vagyunk arra, hogy egy hagyományos magyar márkához kapcsolódó marketing akció sikere nemzetközi szinten is komoly szakmai elismerést váltott ki. Ez megerősített minket abban, hogy a jövőben akár újabb nívós magyar termékeket mutassunk be a nemzetközi utazóközönségnek a budapesti repülőtéren.”


MÁV-vezér: A vállalatnak felelősséget kell vállalnia az eddigi mulasztásokért

MÁV-vezér: A vállalatnak felelősséget kell vállalnia az eddigi mulasztásokért 

Az ígéret szép szó, ha betartják - úgy jó.
Napelemeket telepít ez a légitársaság

Napelemeket telepít ez a légitársaság 

Az Emirates 39 960 napelempanel telepítésére kötött megállapodást az Etihad Clean Energy Developmenttel.
Ingyenes európai uniós vonatbérlet fiataloknak

Ingyenes európai uniós vonatbérlet fiataloknak 

Az EU jövőre 35 500 ingyenes DiscoverEU utazási igazolványt biztosít fiataloknak.
Fedélzeten a világ legősibb kenyere

Fedélzeten a világ legősibb kenyere 

A világ legősibb kenyerét kínálja business class utasainak a török légitársaság.
Búcsúzik a világ egyik legrégebbi légitársasága

Búcsúzik a világ egyik legrégebbi légitársasága 

A világ egyik legrégebbi légitársasága csaknem egy évszázados szolgálat után leáll.
Új színben pompázik ez a repülőgép

Új színben pompázik ez a repülőgép 

Nem véletlenül.
Négy Emirates-járat Budapesten landolt a közel-keleti helyzet miatt

Négy Emirates-járat Budapesten landolt a közel-keleti helyzet miatt 

A budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre négy Emirates-gép érkezett, köztük két A380-as.
Lezárták, majd ismét megnyitották Tel Aviv repterét

Lezárták, majd ismét megnyitották Tel Aviv repterét 

Izrael újra megnyitotta légterét az iráni rakétatámadás után.
Együttműködési megállapodás két légügyi cég között

Együttműködési megállapodás két légügyi cég között 

Együttműködési megállapodást írt alá a HungaroControl és a Budapest Airport.
A Boeing repülőgépeit még az ág is húzza

A Boeing repülőgépeit még az ág is húzza 

A Nemzeti Közlekedésbiztonsági Testület levelében figyelmeztetést adott ki.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.