A légitársaság személyzete arra kéri az utasokat, az utazásuk végén megmaradt apróval segítsék azokat a bajba jutott családokat és gyermekeket, akik elvesztették otthonaikat a Richter-skála szerinti 7,8-as erősségű földrengésben. Az easyJet az akciót 10 000 font adományozásával indította el, a gyűjtés 2 hétig tart a társaság gépein.
Carolyn McCall, az easyJet igazgatója elmondta: „Mélyen megérintett minket a földrengés tragikus kimenetele Nepálban, ezért indítottuk el tegnap fedélzeti gyűjtésünket. Reméljük, hogy nagylelkű utasaink segítségével eredményesen tudunk segíteni a rászorulóknak, és létszükséges készleteket tudunk eljuttatni a térségbe.”
David Bull, az UNICEF UK vezetője hozzátette: „Nepálban a népesség fele kiskorú, az ő életükben különösen nagy törést jelent az otthon, az iskola elvesztése, nem is beszélve arról, hogy az ő életük is veszélyben lehet. Az UNICEF 40 éve dolgozik Nepálban, így ismereteink kiterjedtek, de egyedül mi sem vagyunk képesek változást elérni. Csupán 5 font értékű adománnyal egy olyan berendezést vásárolhatunk egy családnak, amellyel gyűjteni, tárolni és tisztítani is tudják az ivóvizet.”
Az easyJet 750 járatán adakozhatnak az utasok a következő két hétben. A „Change for Good” kampány során a légitársaság és az UNICEF közösen több mint 4 millió eurót gyűjtött össze az utasok adományain keresztül 2012. júliusi indulása óta.
Az easyJet több mint 750 útvonalon közlekedik, 33 ország 130 repterét érintve. Évente 65 millió utast szállít, köztük 12 millió üzleti utazót.