A légitársaság október elején indult kampánya az utasokat és élményeiket helyezi középpontba. A magyar Facebook oldal kiemelt szerepet kapott a nemzetközi kampányban, hiszen több európai ország mellett a hazai közösség is aktívan részt vesz a játékban.
Az új Memory Maker alkalmazás egyszerű és könnyű módszert kínál a kedvenc utazással kapcsolatos fényképek feltöltésére, majd ezek megosztására. A játék lényege, hogy segít kiválasztani az utazások során készült legjobb képeket a Facebook albumokból, majd összerendezi őket egy filmmé, ami az easyJet új reklámfilmjén alapul. Az így elkészült videót bárki megoszthatja barátaival, valamint a többi ország easyJet oldalainak közösségével, akik szintén részt vesznek a kampányban, mint például Hollandia, Svájc, Németország, Portugália, Franciaország, Csehország, Bulgária és az Egyesült Királyság.
A játékra nevezni az easyJet Magyarország Facebook oldalán lehet 2011. november 13-ig. Minden héten a legtöbb szavazatot kapó film beküldője egy kétéjszakás mini-nyaralást nyer az általa kiválasztott easyJet célállomásra, ahová 3 barátjával együtt utazhat el.
{youtube|id=BfDw6CeLmEk}