#SayYesToTheWorld

A „Mondj igent a világra” szlogennel indított kampány a világ nyitott szemléletű felfedezésére, felderítésére bátorít. Ez a Lufthansa számos nemzetközi piacon, különféle kommunikációs csatornákon elindított, új globális reklámkampányának fő üzenete. A német légitársaság történetének egyik leginnovatívabb kampánya megkérdőjelezi a hagyományos gondolkodásmódot és szokásokat, és bemutatja, hogyan gazdagodhatunk a világ felfedezésével.

A #SayYesToTheWorld kampánnyal a Lufthansa arra ösztönzi az embereket, hogy legyenek nyitottak a világra. Kérdéseket tesz fel, hogy tágítsa látókörüket, és segítsen nekik inspirációs forrásként tekinteni az utazásra. A különféle médiacsatornákon zajló kampány részeként a Lufthansa repülőgép-üléseket helyezett el München, Sanghaj és New York közterein, és arra kérte a járókelőket, hogy foglaljanak helyet bennük, majd mondják el, miért szeretik a világot. A kampány nem kijelentésekre, hanem saját személyes élmények alapján megválaszolható, nyílt kérdésekre épül.

{youtube|id=Xh_TEfIZdN4}

A kampány a Lufthansa nemrég elindított márkafrissítési programjának szerves része. A megújult külsejű repülőgépeket a német légitársaság logójában szereplő daru megjelenésének 100. évfordulóján mutatták be a nagyközönségnek. A kampány kidolgozásában és lebonyolításában a következő ügynökségek vettek részt: Kolle Rebbe (kreatív koncepció), DDB (digitális elemek), Mindshare (médiatervezés).


Vasárnap lezárások a SPAR Maraton miatt

Vasárnap lezárások a SPAR Maraton miatt 

Harmincezer futó és városi túrázó, köztük több mint 6300 külföldi ünnepli a mozgást.
A Kúria döntött a turistabuszok felhajtásáról a Várba

A Kúria döntött a turistabuszok felhajtásáról a Várba 

Megsemmisítette a Kúria a Budavári Önkormányzat buszbehajtást korlátozó döntéseit.
Virtuális valóság-túráktól a jeltolmács robotokig: fejlesztések a légitársaságnál

Virtuális valóság-túráktól a jeltolmács robotokig: fejlesztések a légitársaságnál 

A legújabb fejlesztések a fogyatékkal élőket segítik.
Uniós fellépést sürget a holland királyi légitársaság

Uniós fellépést sürget a holland királyi légitársaság 

A kínai légitársaságok versenyelőnye miatt.
Új szolgáltatás az online utazási platform kínálatában

Új szolgáltatás az online utazási platform kínálatában 

Nemzetközi vasúti menetjegy foglalási szolgáltatást indít turisztikai vállalkozások számára az online platform.
Hét civil szervezet: töröljék el az ingyenes parkolást Budapesten!

Hét civil szervezet: töröljék el az ingyenes parkolást Budapesten! 

A fővárosi képviselőknek kiosztott javaslatban civilek sürgetik az ingyenes parkolás megszüntetését a főváros teljes területén, ennek körében például megszüntetnék a parkolási zónákba beékelődött díjmentes területeket.
A Ryanair megszüntetné a papír alapú reptéri utasfelvételt

A Ryanair megszüntetné a papír alapú reptéri utasfelvételt 

Az utasok nagy része már most is a weboldalon vagy az applikáción keresztül jelentkezik be.
Járatritkítás várható a ráckevei, a csepeli és a gödöllői HÉV-vonalán

Járatritkítás várható a ráckevei, a csepeli és a gödöllői HÉV-vonalán 

A magyarázat egyszerű: nincs elég hadra fogható szerelvény.
Szintet lép a KLM

Szintet lép a KLM 

Az új intézkedéscsomag több fontos területet érintene.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.