A gyakornoki program rotációs rendszerben zajlik, tehát a diákok a légitársaság működésének több szegmensébe is betekinthetnek a légitársaság járatainak ütemezésétől az üzemanyag-felhasználás optimalizálásáig.
A tanulók az onboarding elvégzése után több ezer e-learning anyaghoz férhetnek hozzá, és a részlegspecifikus, a tanulmányi rendjükhöz időben is igazodó program során olyan készségeket is fejleszthetnek, mint a projektmenedzsment, a vezetői készségek, a kommunikáció vagy a problémamegoldás. Emellett további értékes ismereteket szerezhetnek még a vállalat működéséről, az iparági trendekről és a legújabb technológiákról.
A légitársaság célja, hogy a Z generáció számára vonzó munkahelyet teremtsen és valódi munkalehetőséget kínáljon, amelyet az is bizonyít, hogy a legutóbbi kampányidőszakban a légitársaság 13 különböző szakterületet érintő gyakornoki programjára több mint ezren jelentkeztek. A programot elvégző diákok pedig mintegy 90 százaléka azóta teljes munkaidős állást kapott a Wizz Airnél, sőt, többen már magasabb szintű pozícióba is léptek.
A Díjat Deme-Sisák Dorottya Senior Office Recruitment Manager és Havass Benedek Talent Engagement Junior Manager vették át.