David Crognaletti, a cagliari repülőtér értékesítése vezetője azt mondta, Magyarországon Szardínia a legkevésbé népszerűbb sziget, ide látogatnak el a legkevesebben az országból, ezért javítani szeretnék a sziget imázsát. Hozzátette: a helyzet ugyan nem jó, azonban a változáshoz jó lehetőség, hogy Alghero és Cagliari és elérhető a magyar fővárosból közvetlen járattal, de a jövő nyári menetrendi időszakban szeretnék bővíteni a kínálatot.
A sziget mellett szól, hogy biztonságos, a szárdok nagyon vendégszeretőek, nyugodt életvitelt folytatnak, egyáltalán nincs szükség téli kabátra, és évente 300 napon át süt a nap. Nem mellesleg rendkívül gazdag és rejtelmes történelme van, sok legendavadász szerint az 5 ezer éves körakalú építmények - amelynek funkciója a mai napig rejtély - arról tanúskodnak, hogy Szardína az Atlantisz része volt.
Denis Barabas, a Ryanair regionális menedzsere azt emelte ki, hogy a Cagliariba indított járatuk nagyon népszerű, a gépek 97 százalékos töltöttséggel üzemelnek, de elsősorban az olaszok használják. Felméréseik szerint Budapest és Olaszország közötti járataikon az utasok fele olasz, 30 százalék magyar és ugyanez az arány a magyar főváros és Cagliari viszonylatában is.