Minél gazdagabbá és tartalmasabbá kívánja tenni az utasok kirándulásait a légitársaság, ezért digitális útikalauzt indított, amelyen már 100-nál is több célállomásról kaphatnak információt az érdeklődők. Az utasok így már a repülés megkezdése előtt tájékozódhatnak Aberdeentől Zürichig, New York-tól Shanghajig az általuk kiválasztott és meglátogatott városról. A tervek szerint év végére mind a 200 jelenlegi Lufthansa célállomásra elérhető lesz ez az ingyenes szolgáltatás, amely otthoni számítógépen, illetve utazás közben táblagépen és okostelefonon is elérhető. A német és angol nyelven is olvasható útikalauzban szereplő valamennyi ajánlást, tippet és cikket a Lufthansa szerkesztői saját maguk írják, illetve ők kutatják fel a helyi nevezetességeket is.
A Lufthansa Travel Guide egy klasszikus útikönyv információit jeleníti meg napra készen, interaktív online formátumban. Akinek csak kevés ideje van felfedezni a várost, annak a leghasznosabb az általános bemutató, amely röviden összefoglalja a településről szóló legfontosabb információkat, illetve egy interaktív térkép segítségével ismerteti a helység 10 legfontosabb látnivalóját. Az online felületnek köszönhetően a klasszikus nyomtatott útikalauzoktól eltérően az eseménynaptár, az éttermek toplistája, a látnivalók elérhetősége mindig az aktuális információkon alapul. Mindezeken felül riportok, városnéző túrák és videóklipek is elérhetők a Lufthansa útikalauzában, amely még a légitársaság személyzetének kedvenc helyeit is bemutatja a ‘Crew Tip’ rovatban.
Az utasok hasznos reptéri, és ország-specifikus információkat is kaphatnak, a Facebook segítségével megkereshetik azokat az ismerőseiket, akik már jártak a városban, megoszthatják a Travel Guide-ot. Az alkalmazás másik fontos eleme a Door-to-door link alatt található háztól házig szóló útitervező, amely a csatlakozási járatok mellett 600 másik utazási lehetőségből válogatva autóval, vonattal és helyi tömegközlekedéssel tervezve háztól házig megmutatja a lehetséges útvonalakat.
Forrás: Turizmus Online