Kevesebb, mint két hónap telt el az otthoni jegynyomtatás bevezetése és a tízezredik otthoni nyomtatást választó vásárlás között. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az elmúlt nyolc hét alatt tízezer vásárló sem a pénztárakat, sem az állomási jegykiadó automatákat nem vette igénybe a jegyvásárláshoz, elkerülve a várakozást és egyúttal csökkentve a többi utas sorbanállásra fordított idejét. Az első időszak statisztikai adatai egyértelműen mutatják, hogy hétről hétre nő az interneten vásárló, de nem az állomási jegykiadó automatáknál jegyet nyomtató utazók száma. Az online jegyértékesítés növekvő népszerűségéhez a kényelmen túl hozzájárul, hogy elővételben, az utazás előtt akár hatvan nappal is megválthatók a jegyek.
A MÁV-START Zrt. a legújabb kényelmi szolgáltatását – amely segítségével bárhol, akár otthon is ki lehet nyomtatni az interneten megvásárolt belföldi menetjegyeket, pót-, hely- és kerékpárjegyeket – 2011. november közepén indította el. Emellett természetesen továbbra is igénybe vehető az ország negyven állomásán található hatvan jegykiadó automata az online fizetéskor kapott kóddal.
Az internetes menetjegyváltás (e-ticket) lehetősége 2008. óta érhető el a személyszállító vasúttársaságnál, azóta egymillió feletti vásárlással több, mint kétmillió jegyet vásároltak a rendszerben az utazók. Folyamatosan nő a felhasználók száma is, jelenleg több mint kétszázezer regisztrált felhasználó van.
A MÁV-START Zrt. az internetes jegyértékesítési rendszerét folyamatosan fejleszti. A vasúttársaság célja, hogy egyszerűbb és gyorsabb legyen a menetjegyvásárlás, és így a szolgáltatást az utazók egyre nagyobb arányban vegyék igénybe. A jegyek otthoni nyomtatása az utaselégedettség növelése érdekében elindított jegyértékesítés-modernizálás első jelentős állomása volt, amelyet további fejlesztések követnek az online vásárlás erőteljesebb elterjedését elősegítve.