Így az első A380-as szállítását 2007. IV. negyedévére ütemezték, a további repülőgépek szállítására pedig 2008-tól kezdődően kerül majd sor. A repülési tesztek és a hitelesítési program jól haladnak, a késést a gyártási problémák okozzák. A Singapore Airlines jelenleg azt méri fel, hogy a most bejelentett csúszás milyen hatással lesz a szállítási kapacitás növekedésére, és vizsgálja a helyzet enyhítésének lehetőségeit. Ugyanakkor a 2006 novemberében leszállítandó első 19 Boeing 777-300ER-rel a Singapore Airlines flottája új kapacitással bővül: a gépek közül hatot már 2006. vége előtt leszállítanak, 2007. közepére tíz már szolgálatba is áll. Az Airbus és a Singapore Airlines között létrejött szerződés értelmében kártérítésre kerül sor. A felek a szerződéses feltételeket a továbbiakban is üzleti titokként kezelik. A korábbi szállítási ütemtervnek megfelelően továbbra is a Singapore Airlines lesz az első légitársaság, amely az új szuper-jumbót használatba veheti, az első négy repülőgép a Singapore Airlines-hoz kerül majd.
Tovább csúszik az A380-asok szállítása
Az Airbus megerősítette, hogy további csúszások várhatók a Singapore Airlines által megrendelt 19 db A380-as leszállításában.
Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat
Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére
Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe
A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak
A tíz legviharosabb útvonal közül nyolc ugyanabban az országban kezdődik vagy végződik.
Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép?
A Wizz Air utasai körében végzett legfrissebb felmérésének eredményei szerint a válaszadók 71 százaléka úgy véli, hogy a fenntartható repülőgép-üzemanyag (SAF) hozzájárulhat a légiközlekedés karbonlábnyomának csökkentéséhez.
Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba
A Scoot fapados légitársaság bejelentette, hogy új járatot indít Bécsből Szingapúrba ez év június 3-tól.
Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók
A tájékoztatás szerint a 2024-es év Magyarország történetének legnagyobb légiforgalmát hozta, összesen 1 millió 144 ezer repülőgép érintette a hazai légteret, ami havi bontásban átlagosan több mint 95 ezer.
Bajban a Boeing?
Nagyjából harmadával kevesebb repülőgépet adott át a vevőinek tavaly.
Járatnyitás Isztambulból Bengáziba
A török légitársaság 2025. január 14-től ismét elindította járatait Líbia felé, isztambuli indulással.
Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv járatpár
A Wizz Air 2025. január 15-től kezdődően ismét elindította a Budapest és Tel-Aviv közötti közvetlen járatait.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.