A tervek szerint a két darab kínai felségjelű Embraer ERJ-145 telepített repülőgéphez 12 fős komplett személyzet tartozik majd, akik Temába, Takoradiba és Kumasiba repülnek. Arról is folynak tárgyalások, hogy esetleg két nagyobb gépet is telepítenének Accrába, amelyekkel Freetownba és Lagosba repülnek a társaság. A távlati tervek között szerepel, hogy Pekingből közvetlenül is elérhetők legyenek a nagyobb afrikai fővárosok.
A cég vezetése majdnem teljes egészében kínai szakemberekből áll. A részvények többségi tulajdonosa a Hainan Airlines, azonban ennek százalékos arányáról, illetve a további részvényesek (Kínai-Afrikai Fejlesztési Alap, Ghánai Társadalmi és Nemzeti Biztosítási Alapítvány) tulajdoni hányadáról, valamint a befektetés összegszerű nagyságáról nem közöltek adatot.
Iparági körökben komoly meglepetés a Hainan afrikai terjeszkedése, amelyet a szakemberek az európai piac követelményrendszerének keménysége (repülés biztonsági előírások, hatósági tanúsítványok, stb.), valamint az erősödő EU-s konkurencia harcnak tudnak be, illetve hogy a dél-ázsiai piac már túlságosan telített egy uj joint venture indításához.