A 60-as évek Izlandjára repít vissza ez a reklám

A dán Arla tejtermékeket gyártó vállalat a Wieden + Kennedy Londont kérte fel a brit, német és holland piacra most bevezetett Skyr joghurtmárkájának kommunikációjára. Az ügynökség a szpotban a 60-as évek Izlandját eleveníti meg - írja az Adweek.

A főszereplő Orri, a hirtelenszőke kisfiú, aki egy elszigetelt kis izlandi porfészekben a falu egyetlen telefonját kezelő férfinek vélhetően a fia (vagy segédje), aki a néha sürgős, néha kevésbé sürgős üzeneteket továbbítja a lakóknak. A kiskölyöknek néha igencsak nagy távokat kell bejárnia, hogy megtalálja a hegyi juhászt vagy eljusson a partmenti világítótoronyba, csak hogy kiderüljön, az előző lakó már elköltözött onnan. De bárhogy is legyen, az esetleges telefonhívás Orrit mindig egy nagy tál joghurt mellett találja, aki ebből merít energiát a nehéz munkához. Az utolsó képsor egy poén keretében köti össze a jelenlegi, szakállas Orrit gyermeki mivoltával.

{youtube|id=5hLvJ5R9C9A}

Forrás: Adweek.com


Harmincöt éve omlott le a berlini fal - programhegyek a szabadság városában

Harmincöt éve omlott le a berlini fal - programhegyek a szabadság városában 

Berlin a harmadik legnépszerűbb utazási cél az európai fővárosok között, London és Párizs után.
Megvan, kit javasolnak turisztikai biztosnak az EU-ban

Megvan, kit javasolnak turisztikai biztosnak az EU-ban 

Erről az örvendetes hírről a bécsi alapítású turisztikai szakmai portál számolt be.
Korlátozottan, de már fogad vonatokat Ausztria

Korlátozottan, de már fogad vonatokat Ausztria 

Győri vagy hegyeshalmi átszállással biztosított az eljutás Bécsig.
Többet költöttünk idén utasbiztosításra

Többet költöttünk idén utasbiztosításra 

Az emelkedést a javuló gazdasági környezettel magyarázzák.
Egy rejtőzködő stájer szépség: Herberstein

Egy rejtőzködő stájer szépség: Herberstein 

Ma is elég nehéz megtalálni Herbersteint, de régen éppen ennek köszönhette létét ez a gyönyörű kastély.
Rómában újabb korlátozások a tömegturizmus ellen

Rómában újabb korlátozások a tömegturizmus ellen 

Az adatok szerint 2023-ban közel ötvenmillió látogató érkezett Rómába, és átlagban fejenként 4,1 éjszakát töltöttek a városban.
Csődgondnokság alatt a Titanicot gyártó hajógyár

Csődgondnokság alatt a Titanicot gyártó hajógyár 

A cégvezetés tájékoztatása szerint megalapozott az a várakozás, hogy a vállalatcsoport új tulajdonosi irányítás alatt működhet majd tovább.
Turistaforgalomról, magyarok érkezéséről, toprégiókról és a túlturizmus elkerüléséről

Turistaforgalomról, magyarok érkezéséről, toprégiókról és a túlturizmus elkerüléséről 

A Horvát Idegenforgalmi Közösség nyári főszezont értékelő hétfői tájékoztatóján jártunk.
Extrém eső tartja fogságban Ausztriát

Extrém eső tartja fogságban Ausztriát  

Az elmúlt napok heves esőzései rég nem látott kihívások elé állítják Ausztriát.
Lengyelország: a rejtett kincsek és az aktív turizmus hazája

Lengyelország: a rejtett kincsek és az aktív turizmus hazája 

Lengyelország egyre nagyobb erőket mozgósít, hogy megmutassa az ország látnivalóit és még több magyar turistát tudjon az országba csábítani.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.