Digitális GTM 2021-ben is

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) úgy döntött, hogy a Germany Travel Mart (GTM) 2021 rendezvényt jövő tavasszal is digitális vásárként rendezi meg.

A tervek szerint az úticél Németország legnagyobb beutazási workshopja 2021. április 27–29. között kerül megrendezésre.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „A GTM 2020 virtuális megrendezése annak érdekében történik, hogy a koronavírusjárvány kitörése ellenére is fenn tudjuk tartani a nagyon fontos kapcsolatokat a német turisztikai partnereink és a nemzetközi vásárlók és utazásszervezők között. És bár az idei rendezvény visszhangja nagyon pozitív volt, nem feledjük, hogy mennyire nagy szerepet játszanak a személyes kapcsolatok az üzleti életben. Ezért szisztematikusan fejlesztjük tovább marketing-portfóliónkat. A járvány ideje alatt, ahol csak lehetséges, hibrid formátumokat, illetve virtuális helyettesítőket vetünk be.”

Tobias Woitendorf, a TMV ügyvezetője: „Mecklenburg–Elő-Pomeránia intenzíven készült a GTM-re és nagy szeretettel üdvözölte volna az utazási szakmát Németország legkedveltebb üdülőrégiójában. Sajnos a koronavírus-járvány másodszor húzza keresztül a számításainkat. És bár ezt a tényt igazán sajnáljuk, mégis szerencsések vagyunk, hogy a Német Turisztikai Hivatallal szoros együttműködésben már korai időpontban sikerült egy jó alternatívát találnunk. Mecklenburg–Elő-Pomeránia büszkén viseli szerepét partnerként a virtuális GTM 2021 rendezvényen is.”

A virtual GTM 2020 rendezvény során 49 országból a nemzetközi utazási szakma 450 key accountja használta ki a platform lehetőségeit, hogy közelebbről megismerje a turisztikai szervezetek, a hotelszakmából, a szállítmányozás, a szabadidős szektor, a beutazás területéről érkező 250 német vállalkozás ajánlatait, és megállapodásokat kössön a közvetkező évre. Ennek érdekében a DZT GTM-Networking Tool felületén több mint 5700 online időpontot foglaltak le egymással a szakemberek.

Az üzleti platform mellett a résztvevők sikeresen használták az információs programot beszélgetésekkel és webináriumokkal, amelyek betekintést adtak a német beutazó turizmus jelenlegi állapotába, a legfrissebb trendekbe és a németországi turisztikai partnerek fejlesztéseibe, valamint bemutatták a DZT aktuális és tervezett marketing kampányait a következő két évre nézve.

A szolgáltatók és a vásárlók között végzett helyszíni felmérés dokumentálta az új formátum sikerét: a résztvevők 90 százaléka elégedett/nagyon elégedett volt a GTM rendezvénnyel, 83 százalékuk szerint a GTM egy jó/nagyon jó platform az üzletkötésre, míg 92 százalékuk a virtualGTM-en új üzleti kapcsolatokra tett szert.

Forrás: DZT / Turizmus Online


Kiderült, mikor érdemes repülőjegyet venni

Kiderült, mikor érdemes repülőjegyet venni 

Ha tavasszal szeretnénk utazni, akkor közeli úti célra még vehetünk kedvező árú repülőjegyet.
Ausztria 2024-es turisztikai eredményei

Ausztria 2024-es turisztikai eredményei 

Ausztria számára 2024 különösen sikeres év volt a közép-kelet-európai piacokon.
Utazás Kiállítás 2025: Ciprus, ahol a kultúra és a természet találkozik

Utazás Kiállítás 2025: Ciprus, ahol a kultúra és a természet találkozik 

Mutatós vendégszámok, az igazi profik ősszel indulnak a szigetre.
Járatlan utakon: felfedezésre váró úti célok Franciaországban

Járatlan utakon: felfedezésre váró úti célok Franciaországban 

Vajon szüksége van marketingre a világ egyik leglátogatottabb országának, amely több esetben az overtourismmal is küzd?
Túlzsúfoltság a velencei karneválon

Túlzsúfoltság a velencei karneválon 

Valentin nap hétvégéjén hatalmas tömegű turista áradat lepte el a velencei utcákat és hidakat újabb aggodalmakat keltve a helyiekben.
Jelentős vásárok Brnó-ban a világ szakembereinek

Jelentős vásárok Brnó-ban a világ szakembereinek 

A 2025-ös év ismét gazdagá vásárprogramot hoz a brnó-i vásárterületre, tele nagy jelentőségű eseményekkel különöző iparágak és egyéb szakterületek számára.
Kultúrális központ lehet a spanyol festő szülőháza Sevillában

Kultúrális központ lehet a spanyol festő szülőháza Sevillában 

Kulturális központtá alakítaná Diego Velázquez (1599-1660) világhírű spanyol festő sevillai szülőházát az épületet megvásároló befektetői csoport.
Melyik a jó választás? –10 °C-ban fagyoskodni vagy +16 °C-ban napfürdőzni?

Melyik a jó választás? –10 °C-ban fagyoskodni vagy +16 °C-ban napfürdőzni? 

Az elsőt Budapesten mérik, a második pedig Málta szigetén a most jellemző hőmérséklet.
A jövő fesztiválja Bécsben

A jövő fesztiválja Bécsben 

Áprilisban Bécs ad otthont Európa legnagyobb, a jövő munkahelyeivel foglalkozó rendezvényének.
Rakonczay Gábor 1300 kilométerre a céltól az óceán-átkenuzáson

Rakonczay Gábor 1300 kilométerre a céltól az óceán-átkenuzáson 

A 44 éves magyar sportoló közösségi oldalán ad mindennap helyzetjelentést, de az érdeklődők online is nyomon tudják követni a hajóját.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.