Digitális GTM 2021-ben is

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) úgy döntött, hogy a Germany Travel Mart (GTM) 2021 rendezvényt jövő tavasszal is digitális vásárként rendezi meg.

A tervek szerint az úticél Németország legnagyobb beutazási workshopja 2021. április 27–29. között kerül megrendezésre.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „A GTM 2020 virtuális megrendezése annak érdekében történik, hogy a koronavírusjárvány kitörése ellenére is fenn tudjuk tartani a nagyon fontos kapcsolatokat a német turisztikai partnereink és a nemzetközi vásárlók és utazásszervezők között. És bár az idei rendezvény visszhangja nagyon pozitív volt, nem feledjük, hogy mennyire nagy szerepet játszanak a személyes kapcsolatok az üzleti életben. Ezért szisztematikusan fejlesztjük tovább marketing-portfóliónkat. A járvány ideje alatt, ahol csak lehetséges, hibrid formátumokat, illetve virtuális helyettesítőket vetünk be.”

Tobias Woitendorf, a TMV ügyvezetője: „Mecklenburg–Elő-Pomeránia intenzíven készült a GTM-re és nagy szeretettel üdvözölte volna az utazási szakmát Németország legkedveltebb üdülőrégiójában. Sajnos a koronavírus-járvány másodszor húzza keresztül a számításainkat. És bár ezt a tényt igazán sajnáljuk, mégis szerencsések vagyunk, hogy a Német Turisztikai Hivatallal szoros együttműködésben már korai időpontban sikerült egy jó alternatívát találnunk. Mecklenburg–Elő-Pomeránia büszkén viseli szerepét partnerként a virtuális GTM 2021 rendezvényen is.”

A virtual GTM 2020 rendezvény során 49 országból a nemzetközi utazási szakma 450 key accountja használta ki a platform lehetőségeit, hogy közelebbről megismerje a turisztikai szervezetek, a hotelszakmából, a szállítmányozás, a szabadidős szektor, a beutazás területéről érkező 250 német vállalkozás ajánlatait, és megállapodásokat kössön a közvetkező évre. Ennek érdekében a DZT GTM-Networking Tool felületén több mint 5700 online időpontot foglaltak le egymással a szakemberek.

Az üzleti platform mellett a résztvevők sikeresen használták az információs programot beszélgetésekkel és webináriumokkal, amelyek betekintést adtak a német beutazó turizmus jelenlegi állapotába, a legfrissebb trendekbe és a németországi turisztikai partnerek fejlesztéseibe, valamint bemutatták a DZT aktuális és tervezett marketing kampányait a következő két évre nézve.

A szolgáltatók és a vásárlók között végzett helyszíni felmérés dokumentálta az új formátum sikerét: a résztvevők 90 százaléka elégedett/nagyon elégedett volt a GTM rendezvénnyel, 83 százalékuk szerint a GTM egy jó/nagyon jó platform az üzletkötésre, míg 92 százalékuk a virtualGTM-en új üzleti kapcsolatokra tett szert.

Forrás: DZT / Turizmus Online


Ennyivel nőtt a Törökországba látogató magyarok száma két év alatt

Ennyivel nőtt a Törökországba látogató magyarok száma két év alatt 

Az elmúlt két év alatt több mint két és félszeresére nőtt a Törökországba látogató magyar turisták száma.
Az infláció ellenére is nagy az osztrákok utazási kedve

Az infláció ellenére is nagy az osztrákok utazási kedve 

Élénk osztrák utazási kedvről tanúskodik az osztrák autóklub frissen elkészült jelentése.
Rézvárostól a Vízi Várig - egy korty konyakkal

Rézvárostól a Vízi Várig - egy korty konyakkal 

Szlovák Turisztikai Hivatal invitálására az egyik legrégebbi történelmi város, Besztercebánya környékének felfedezésére indultunk.
Utazási hackerek jelentkezését várják

Utazási hackerek jelentkezését várják 

Z-generációs álommeló: ismét lehet pályázni World Travel Hackernek.
Új program a Brazíliába látogató turistáknak

Új program a Brazíliába látogató turistáknak 

Kihagyhatatlan program annak, aki kikapcsolódásra és pihenésre vágyik.
Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság  az ÖRV kongresszusán

Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság az ÖRV kongresszusán 

Európa „túlzottan elkényelmesedett a jólétben, de optimista döntésekkel még lehet változtatni.
Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében

Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében 

Ittunk egy mennyei trappistát, beszélgettünk egy titokzatos emberrel és megvizsgáltuk az unió szívét.
Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség

Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség 

Ras Al Khaimah most a magyar piacot is célba vette.
Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást

Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást  

Azonban sokan látják úgy, hogy a szigorítás túl messzire megy.
Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai

Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai 

Egyelőre nem tudni, mitől szakadhattak le a lapátkerekek.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.