A Dubaji Turisztikai Hivatal hivatalosan is megnyitotta magyarországi képviseletét. Az emirátus jelentős potenciált lát Magyarországban, és szeretne elérni további komoly növekedést a hazánkból érkező turisták számát illetően, mondta a megnyitó alkalmával Dana Kamber, a DTCM ((Department for Tourism & Commerce Marketing) stratégiai partnerségeiért felelős menedzsere.
Megnőtt Magyarország turisztikai beutaztató szerepe
A fő cél a kapcsolatok megerősítése a meglévő partnerekkel, illetve új partnerségek kialakítása az utazási szakmával a közép-kelet-európai régióban, tette hozzá. A dubaji turisztikai szakértő elmondta Dubai döntésének hátterét: “Magyarország az egyik kulcsfontosságú forráspiac az emírség számára, és a Dubaji Turisztikai Hivatal, illetve partnereinek célja, hogy tájékoztassa a magyar turistákat a rendkívüli változatosságról, amivel hazánk várja őket. Emellett az új iroda a DTCM helyi partnereit Budapesten is támogatni tudja. A direktjáratok száma nő, és 2014 óta már vízum sem kell Dubaiba.”, támasztotta alá újabb érvekkel a megnyitás tényét Dana Kamber.
Molnár Judit, a MUISZ alelnöke is üdvözölte az új iroda megnyitását a fővárosban, és dubaji élményeit, tapasztalatait osztotta meg a meghívott vendégekkel.
Luxus, megfizethető áron
“Eljött az idő, hogy megmutassuk, Dubai nem csak a luxust képviselő párok és családok számára elérhető, hanem a középosztályba tartozó családok, fiatal párok és idősebbek is megtalálják a nekik megfelelő ajánlatokat a városban.” - mondta Issam Kazim, a Dubaji Turisztikai Hivatal ügyvezető igazgatója.
A DTCM olyan kampányt indít, ami bemutatja, hogy Dubaiban tökéletesen lehet vásárolni, szuper a gasztronómia, sok szórakoztató programot kínálnak, és helyi kultúrában sincs hiány (örökség & művészet) a tengerparti pihenés, fürdőzés, illetve a sivatagi túrákon kívül.
Néhány tény a hazánkból érkező turistákról
A jelenleg is üzemelő direktjáratok Dubai és Budapest között hat órás repülési idővel közlekednek,. Tavaly a város több mint 26 ezer magyar turistát fogadott, és idén Dubaiban több turistalátványosság is nyílt, beleértve a témaparkokat (IMG Worlds of Adventure és Dubai Parks & Resorts) vagy az új Dubai Operát – ezek mind több magyar turistát is vonzanak.
x x x
Dubaji DTCM (Department of Tourism and Commerce Marketing - Dubai Tourism): A Dubaji Turisztikai Hivatal az elsődleges hatóság a dubaji turisztikai szektor tervezésében, ellenőrzésében, fejlesztésében és marketingjében. Értékesíti és népszerűsíti az emirátus kereskedelmi szektorát, és felelős minden turisztikai szolgáltatás engedélyezéséért és minősítéséért, beleértve a szállodákat, utazásszervezőket és utazási irodákat. A Dubaji Turisztikai Hivatal márkái és részlegei között ott van a Dubai Convention and Events Bureau, a Dubai Calendar, és a Dubai Festivals and Retail Establishment (korábbi nevén: Dubai Events and Promotions Establishment).