A turisztikai ügynökség képviselői elmondták, hogy az Emirates nemzeti légitársaság beszámolója alapján évről-évre nőnek a számok a magyar piacról az alig fél évszázados emírségben, Dubajban. Tavaly több tízezer honfitársunk választotta úti célul és a régió, amelyhez hazánk is tartozik, 9 százalékos növekedést produkált. Dubaj elsősorban a családok és párok nyaralóhelyeként pozícionálja magát a világ turisztikai térképén és 77 százalékban szabadidős utazókat fogad.
2025-ig terjedő céljai között szerepel az átszálló utasok megszólítása, valamint a tartózkodás idő és a turisztikai kiadások növelése. Hosszabb távon pedig a földkerekség 4. leglátogatottabb városa az első helyre szeretne feljutni. Dubajtól megszokhatta már a világ, hogy számtalan olyan vonzerővel hódít, amelyben elsőszámú a bolygón: itt található a világ első fedett fekete sípályája, a legnagyobb fedett témaparkja, a legnagyobb tengeri akváriuma és jövőre a Közel-Kelet első világkiállítását rendezik meg 400 focipályányi területen, amely az eseményre saját metrómegállót is kap.
{youtube|id=Xc2NeCeWS7k}
"A 2020 október 20. és 2021 április 10. között zajló Dubai Expo-ra 25 millió látogatót várnak, 70 százalékban külföldieket. Már eddig is rekordszámú kiállító, mintegy 190 ország jelezte részvételét az innovációs seregszemlén" - mondta el Zajos Klára country manager, aki arról is beszámolt, hogy a Visit Dubai elindította online számítógépes játékát, amely a szórakoztatás mellett azt a célt is szolgálja, hogy az utazási irodás kollégák minél jobban megismerjék az emírség által kínált lehetőségeket és az egyes utasok számára a hozzájuk illő programokat és úti tervet tudják összeállítani. A 6-7 órás tréning elvégzését ösztönző ajándékokkal támogatják.
Forrás: Turizmus Online