Ha a bauhaus nem lenne elég...

A Német Turisztikai hivatal (DZT) 2019-re a már bemutatott „100 éves a Bauhaus”-kampány mellett egy további virális kampányt is készít. „German Summer Cities” címmel a DZT egy digitális marketing-támadást indít. A kampány kiegészítéseként akciós hetek és pop-up rendezvények lesznek számos küldőpiacon. A partnerek számára közreműködési lehetőséget kínálunk a többnapos külföldi rendezvényeken, illetve minden online csatornánkon is. A #GermanSummerStories hashtag összefogja az összes közösségi média aktivitást - közölte kedden a DZT budapesti képviselete.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „A városi és kulturális utazások piacvezetőjeként öt csoportban folytatjuk a történetmesélésünket (storytelling). Az „Urban City” csoport olyan témákkal, mint a nagyvárosi hangulat, shopping vagy a tetőbárok mellett mindenekelőtt a vidéki területeket a „Romantik” csoport témái, mint a kis történelmi városok, a kastélyok és kertek, a borrégiók és a hagyományos gasztronómia, amelyeket visszatükröz a kampány. A németországi nyaralás is számos vonzó ajánlatot kínál, amelyek a „Nyaralás a vízparton” csoportban játszanak nagy szerepet: itt tengerparti élményekről, fürdőhajókról, beach klubbokról, sziget-feelingről, tavakról, tutajozásról, gőzhajós kirándulásról, lakóhajós nyaralásról a folyókon és tavakon és még sok más témáról hallhatunk.

A „Művészet és kultúra” csoportban, amely vonzó tényező a nemzetközi utazók számára, múzeumok és kiállítások, ipari kultúra, zene és showműsorok, illetve szabadtéri rendezvények kapnak helyet. Végül pedig a „Látnivalók” csoport az, amely bemutatja az úticél Németország látványosságait: a hamburgi Elbphilharmonie-tól kezdve a Zollvereinbányaművön és a Brandenburgi-kapun keresztül egészen a Neuschwanstein-kastélyig és a Hohenzollern-várig Németország más desztinációkhoz képest számos kiemelt látnivalóval rendelkezik. A 16 szövetségi állam látnivalóinak vonzó prezentációja garantálja az utazások számának növekedését.

A ‚Germany simply inspiring‘ vagy az aktuális ‚Culinary Germany‘ kampányunk nagy visszhangja is mutatja, hogy az átfogó közösségimédia-aktivitás nagy mértékben növeli az úticél Németország iránti figyelmet és megihleti az utazókat. Ám a digitális értékesítés mellett az élő, live-kommunikáció ugyanolyan fontos. A pop-up rendezvények a nemzetközi piacokon növelik a kampány dinamikáját”. A DZT-kampány German Summer Cities résztvételi lehetőségei megtalálhatók a piacaktivitás oldalain.


Észak-Korea egyik városába már mehetnek turisták

Észak-Korea egyik városába már mehetnek turisták 

Észak-Korea bejelentette, hogy Raszon, az orosz és kínai határ közelében fekvő város, újra megnyílik a külföldi turisták előtt.
Ennyien utaztak Rász el-Haimába 2024-ben

Ennyien utaztak Rász el-Haimába 2024-ben 

A Rász el-Haima Turisztikai Hivatal (RAKTDA) friss adatai szerint a vendégéjszakák száma rekordszintet ért a tavalyi évben.
Fő utazási trendek az elmúlt és az idei évben

Fő utazási trendek az elmúlt és az idei évben  

Nagyobb sportesemények, menő zenei programok, inspiráló lassú utak, alternatív úti célok.
Idén Casanova bűvöletében születik újjá a Velencei Karnevál

Idén Casanova bűvöletében születik újjá a Velencei Karnevál  

Velence idén még a szokásosnál is különlegesebb karnevált rendez: 18 napos ünnep február 14-től március 4 -ig tart a város csatornáin, hídjain és terein.
Merre indulnak idén az amerikai turisták?

Merre indulnak idén az amerikai turisták? 

Ha ma Amerika szóba kerül, a Los Angeles-i szörnyű tűzvész vagy Trump beiktatása a fő téma.
Újra népszerűek az utazási irodák?

Újra népszerűek az utazási irodák?  

A Z generáció tagjainak 38 százaléka nem online foglal.
Indul a bécsi báli szezon –  fokozott rendőri biztonsági intézkedések

Indul a bécsi báli szezon – fokozott rendőri biztonsági intézkedések 

Az osztrák rendőrség tagjai több mint egy hónapon át fokozottan védik a parketten keringőzőket. A báli szezon csúcseseményét, a bécsi operabált idén február 27-én tartják.
Megnyílt Közép-Európa legnagyobb turisztikai szakvására, az ATB

Megnyílt Közép-Európa legnagyobb turisztikai szakvására, az ATB 

Az esemény idén is különleges élményt kínál a „világ körüli utazás négy nap alatt” mottó jegyében.
Horvátországi adatok  magyar vendégérkezésekről

Horvátországi adatok magyar vendégérkezésekről 

 Az adatokból az is kiderült, hogy nemcsak a nyári hónapokban választják úti célul az országot.
Megvan a földkerülő verseny győztese

Megvan a földkerülő verseny győztese 

A francia Charlie Dalin nyerte meg a tizedik Vendée Globe földkerülő vitorlásversenyt.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.