Ha a bauhaus nem lenne elég...

A Német Turisztikai hivatal (DZT) 2019-re a már bemutatott „100 éves a Bauhaus”-kampány mellett egy további virális kampányt is készít. „German Summer Cities” címmel a DZT egy digitális marketing-támadást indít. A kampány kiegészítéseként akciós hetek és pop-up rendezvények lesznek számos küldőpiacon. A partnerek számára közreműködési lehetőséget kínálunk a többnapos külföldi rendezvényeken, illetve minden online csatornánkon is. A #GermanSummerStories hashtag összefogja az összes közösségi média aktivitást - közölte kedden a DZT budapesti képviselete.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „A városi és kulturális utazások piacvezetőjeként öt csoportban folytatjuk a történetmesélésünket (storytelling). Az „Urban City” csoport olyan témákkal, mint a nagyvárosi hangulat, shopping vagy a tetőbárok mellett mindenekelőtt a vidéki területeket a „Romantik” csoport témái, mint a kis történelmi városok, a kastélyok és kertek, a borrégiók és a hagyományos gasztronómia, amelyeket visszatükröz a kampány. A németországi nyaralás is számos vonzó ajánlatot kínál, amelyek a „Nyaralás a vízparton” csoportban játszanak nagy szerepet: itt tengerparti élményekről, fürdőhajókról, beach klubbokról, sziget-feelingről, tavakról, tutajozásról, gőzhajós kirándulásról, lakóhajós nyaralásról a folyókon és tavakon és még sok más témáról hallhatunk.

A „Művészet és kultúra” csoportban, amely vonzó tényező a nemzetközi utazók számára, múzeumok és kiállítások, ipari kultúra, zene és showműsorok, illetve szabadtéri rendezvények kapnak helyet. Végül pedig a „Látnivalók” csoport az, amely bemutatja az úticél Németország látványosságait: a hamburgi Elbphilharmonie-tól kezdve a Zollvereinbányaművön és a Brandenburgi-kapun keresztül egészen a Neuschwanstein-kastélyig és a Hohenzollern-várig Németország más desztinációkhoz képest számos kiemelt látnivalóval rendelkezik. A 16 szövetségi állam látnivalóinak vonzó prezentációja garantálja az utazások számának növekedését.

A ‚Germany simply inspiring‘ vagy az aktuális ‚Culinary Germany‘ kampányunk nagy visszhangja is mutatja, hogy az átfogó közösségimédia-aktivitás nagy mértékben növeli az úticél Németország iránti figyelmet és megihleti az utazókat. Ám a digitális értékesítés mellett az élő, live-kommunikáció ugyanolyan fontos. A pop-up rendezvények a nemzetközi piacokon növelik a kampány dinamikáját”. A DZT-kampány German Summer Cities résztvételi lehetőségei megtalálhatók a piacaktivitás oldalain.


DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

DZT: íme, az innovatív MI-influenszer 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az úticél Németország nemzetközi marketingjében.
Mozart egykori otthona moziteremmé alakult

Mozart egykori otthona moziteremmé alakult 

A KINOLINO elnevezésű gyermek filmfesztiválnak először ad otthont moziként a híres bécsi zeneszerző egykori otthona.
Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében

Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében 

A rendezvényen közel harminc portugál turisztikai szolgáltató mutatta be legújabb ajánlatait, a résztvevők megismerkedhettek a portugál kulturális örökséggel, gasztronómiával, valamint a különböző régiók által kínált élményekkel, helyszínekkel, hotelekkel.
Megjelent Ausztria síkalauza

Megjelent Ausztria síkalauza 

Több mint 200 síterülettel, aktuális árakkal és tippekkel.
Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve

Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve 

Novemberben egy kísérleti jellegű adással jelentkezett a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast.
Föld alatti bunkervilág,  kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia

Föld alatti bunkervilág, kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia 

íme, mindezeket rejti az egykori kommunista ország fővárosa, Tirana.
Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből

Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből 

Narancshét vs. Black Friday – ez Bécs fenntartható válasza a vásárlási lázra.
 Firenze betiltja a kulcsdobozokat és  az idegenvezetők hangszóróit

Firenze betiltja a kulcsdobozokat és az idegenvezetők hangszóróit  

Firenze is lépéseket tesz a túlturizmus visszaszorítására, és olyan intézkedéseket vezet be, mint például a rövid távú bérbeadók által használt kulcsdobozok és az idegenvezetők hangszóróinak betiltása.
Vendée Globe: Weöres Szabolcs megjavította a vitorláját, folytatja a versenyt

Vendée Globe: Weöres Szabolcs megjavította a vitorláját, folytatja a versenyt 

A magyar versenyzőnek sikerült megjavítania sérült vitorláját, és folytatja a földkerülő vitorlásversenyt.
Közép-Európa legszebb karácsonyi vásárainak kaleidoszkópja

Közép-Európa legszebb karácsonyi vásárainak kaleidoszkópja 

Közép-Európa legszebb adventi vásárai idén is megnyitják kapuikat, hogy ízekkel, illatokkal, zenével és különleges programokkal varázsolják el az oda látogatókat.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.