Az easyJet és a Travelport új, hosszú távú megállapodást jelentett be. Ennek révén a Travelporthoz kapcsolódó utazási irodák továbbra is hozzáférnek az Utazásértékesítési Platformon keresztül az easyJet tartalmához.
Ezen kívül az easyJet használni fogja a jövőben is a Travelport Rich Content and Branding megoldását, amelynek révén hatékonyabban tudja megjeleníteni és forgalmazni utazási szolgáltatásainak teljes skáláját, beleértve az üzleti utazók által kedvelt rugalmas (Flexi) és poggyászszállítást is magában foglaló (Inclusive) szolgáltatáscsomagokat is.
„Az easyJet volt az egyik legelső diszkont légitársaság, amely foglalhatóvá tette járatait a GDS-rendszeren keresztül, és továbbra is kiemelt jelentőségű a kapcsolatunk a Travelporttal (...)“ – mondta Anthony Drury, az easyJet üzleti igazgatója. „Jelenleg az easyJet utasainak körülbelül 20%-a utazik üzleti célból, de tovább dolgozunk a 2010-ben elfogadott stratégiánk végrehajtásán, melynek célja, hogy még vonzóbb szolgáltatásokat nyújtsunk az üzleti utazói szegmens számára."
Ranken Robin, a Travelport európai légitársasági kapcsolatokért felelős vezetője hozzátette: „Nagy örömünkre szolgál, hogy tovább folytatódik nyolc éve indult szoros együttműködésünk az easyJet légitársasággal. Ezen időszak alatt a Travelport hozzájárult a vállalati ügyfelek, utazásszervező cégek és utazási irodák részére történő eladások növeléséhez, valamint új és már meglévő piacokon is kiterjesztette az easyJet elérését."
Forrás: Turizmus Online