A Gasztroélmények Évében a klasszikus kampányeszközök mellett az MT Zrt. az ausztriai magyarok szóbeszéd marketingjére is épít, amelynek kitűnő fóruma a Rot-Weiss-Rot in Ungarn turizmus-mozgalom.
A bécsi Speck.takulär magyar kisétterem- és delikátesz szaküzlettel összefogva az MT Zrt február 11-én rendhagyó rendezvénnyel hívja fel a figyelmet a gasztronómiai akcióra. A meghívottak az MT Zrt. ausztriai „turizmus-nagykövetei", akik osztrák barátaik, ismerősek, rokonaik körében megismertetik az akciót és a hozzá kapcsolódó hagyományt.
Az akció jól kapcsolódik a tematikus évhez, amelynek kommunikációját az osztrák piacon az év elejétől megkezdte az MT Zrt. bécsi irodája. Az osztrák fővárosban 12 magyar érdekeltségű étteremmel működik együtt az MT Zrt., amelyek többségében egész évben magyar info-sarok is működik.
Az idei tematikus évre az MT Zrt számos rendezvénnyel és aktivitással készül Ausztriában. A PR és sajtómegjelenések mellett február 22-én a Bécsi Sommelier Egyesülettel közösen kampányolnak a magyar csúcsborok elismertetése érekében. A szakmai tanulmányutak mellett kóstolók és bemutatók is szerepelnek az éves akciótervben.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.
Forrás: Vendég & Hotel Online