A vásári megjelenés további különlegessége, hogy a nagy vásárok közül itt debütál elsőként az MTÜ újragondolt stand arculata. Az eseményen hazánk egy több mint 200 négyzetméteres impozáns standon mutatkozik be, amely a legnagyobb a V4 országok közül. Látványvilága letisztult, elegáns hátteret nyújt az ügynökség, illetve a 9 hazai társkiállító szakmai tárgyalásaihoz. A látványos standon 3D-s fotófal és Magyarország főbb turisztikai desztinációit bemutató 360 fokos videós megjelenés várja a szakmai látogatókat, akik a különleges hazai borokból is ízelítőt kaphatnak - olvasható az MTÜ honlapján.
A magyar standot november 1-jén Könnyid László, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese nyitotta meg, aki a társkiállítóknak tartott nyitóeseményen kiemelte: minden turisztikai szakember az ágazat mielőbbi talpra állításán dolgozik.
A WTM az újraindult vásári szezon kezdetének tekinthető, amely segítséget nyújthat a B2B szegmens visszaépítésében is. A jövőben több nemzetközi vásárra is személyes részvétellel készül a Magyar Turisztikai Ügynökség, a 2022-re tervezett vásárok listája hamarosan elérhetővé válik.