A legnagyobb divatházak ma már sokkal többet nyújtanak egyszerű ruháknál és kiegészítőknél: a luxusmárkák az elmúlt években egyre szélesebb szolgáltatást biztosítanak a vásárlóiknak, hogy igazi életérzést kapjanak a pénzükért cserébe. És melyik másik márka lehetne ebben igazi úttörő, mint a Louis Vuitton, amely hamarosan egy, a márka stílusához hű luxushotelt nyit - írja a Startlap.
Az ArchitecturalDigest számolt be a hírről, miszerint az egyik legrégebbi francia márka, a Louis Vuitton és a márka tulajdonosa, az LVMH nevű cég egy luxushotelt és más, különböző közösségi teret hoz létre Párizsban – mégpedig a cég jelenlegi irodaépületében, a francia főváros nyolcadik kerületében.
– 37 ezer négyzetméternyi területet alakítottunk át teljesen, nem csupán az irodaházat, de a mellette található La Samaritaine áruházat és a Cheval Blanc hotelt is felújítottuk - magyarázta Michael Burke, az LVMH vezérigazgatója.