A kéthetes indiai nyaralás után pórul járt emberek között gyerekek és mozgássérültek is vannak, és elmondásuk, illetve a közösségi médiában megosztott posztjaik szerint akár nyolc napra is a reptéren ragadhatnak, mivel már minden londoni járat megtelt. Az utasok közölték aggodalmukat a British Airways személyzetével, akik állítólag hangosan veszekedtek az Air India alkalmazottaival. A brit légitársaság személyzete ezután eltűnt, legalábbis az utasok már órák óta nem látták őket, miközben ők az éjszakát a földön fekve töltötték – valószínűleg nem sok alvással.
Az egyik nyaraló szerint a Turkish Airlines felajánlott hét helyet az egyik járatán, ám a British Airways dolgozói nem voltak jelen, hogy azt elfogadják. A brit légitársaság ráadásul állítólag sokáig nem reagált a panaszokra.
Akadnak, akik már foglaltak maguknak új repülőjegyet „alternatív” járatokra, így egyelőre nem tudni, hogy pontosan hány ember várakozik még a repülőtéren.
A British Airways később azt a nyilatkozatot adta ki, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek azért, hogy segítsék a csatlakozást lekéső utasokat.
Forrás: Dailymail.co.uk