Új ötletek a német városok felfedezésére

A German Summer Cities 2021 az érintetlen természetet és a felhőtlen élvezeteket, a fenntartható ajánlatokat és a jó szórakozást állítja városi régiókat bemutató jövő nyári kampányának középpontba.

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) a #GreenSummerStories hastaggel célzottan irányítja a potenciális vendégek érdeklődését az alternatív kínálatokra a közismert turisztikai hotspotokon kívül, mint például a városi úti célok közelében található zöldfelületek, parkok, üdülőterületek és szabadidős kínálatok.

 

„A koronavírus-járvány a városi utazásokat – a német beutazás különösen sikeres szegmensét – átlagon felül érintette. A külföldi vendégek megnövekedett biztonsági és elővigyázatossági igényének megfelelően jövőre az új, fenntartható városi élményekre építünk – ezt jelenti a German Summer Cities reloaded a COVID19 miatt – magyarázza Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Vonzó ajánlatokkal a városok környékén új lehetőségeket kínálunk a nemzetközi utazók számára. A marketingakcióink központjában Németország márkatudatosságának növelése áll 2021-ben, emellett szeretnénk ötleteket adni az utazási tervekhez.”

 

Klasszikusoktól felfedezésig

A „German Summer Cities 2021” öt kiemelt tematikus pillérre épül: a „Természet és város” bemutatja a nagyvárosok és a közelükben található természeti és aktív ajánlatok széles spektrumát. A „Látványosságok” megvilágítják a kevésbé ismert látnivalókat és a híres helyszíneket is a metropoliszokban és a kisebb városokban. A „Romantika” ötleteket ad meseszép útvonalakhoz, a „Művészet és kultúra” átöleli a klasszikus kultúra, a hagyományok és a kortárs művészeti élmények spektrumát, míg a „Szórakozás” ötleteket ad a németországi utazáshoz a kisebb és nagyobb rendezvények mentén, amelyek 2021-ben kerülnek megrendezésre.

Petra Hedorfer szerint „a németországi turizmus számos partnere nagy elkötelezettséggel szeretne megfelelni a vendégek elvárásainak a koronavírus-járvány idején. Kampányunkkal ezeket a termékeket célzottan mutatjuk be a releváns piacok és célcsoportok számára.”

A kampány fontos része a microsite, jelentős ötlet- és információs központként, célcsoportspecifikus kép- és videotartalommal, a digitális kommunikáció minden nemzetközi piacon, illetve a globális OTC-platformokkal – például a Tripadvisorral - való együttműködés. A németországi turizmus partnerei mint pl. a Magic Cities, a Historic Highlights of Germany, illetve az UNESCO-világörökségi helyszínek a koronavírushoz igazodó elvárásoknak megfelelő konkrét ajánlatokat állítanak össze a tematikus pillérekhez kapcsolódva. Ezek bemutatják a külföldi vendégeknek, hogy a városokat másképpen is – természetközeli módon, a turisták megszokott útvonalaitól távol és fenntarthatóan – fel lehet fedezni, például kerékpárral.


Magyarok utazási kedve 2025-ben: hol tartanak a foglalások?

Magyarok utazási kedve 2025-ben: hol tartanak a foglalások? 

Hazai utazási irodák képviselőit kérdeztük: milyen most a helyzet, hogyan alakulnak a foglalások, és mire számítanak a nyári főszezonban?
Amit eddig nem tudott a Notre-Dame harangjairól

Amit eddig nem tudott a Notre-Dame harangjairól 

A harangtudományban Bourdon néven ismert harangot csak kiemelkedő alkalmakkor szólaltatják meg.
Elsüllyedt halászhajó okoz gondot a Kanári-szigeteken

Elsüllyedt halászhajó okoz gondot a Kanári-szigeteken 

Egy elsüllyedt halászhajó miatt rendeltek el környezetvédelmi készültséget Gran Canaria több településén.
Fehér Lótusz-hatás: egyre többen Phuketen és Ko Samuin

Fehér Lótusz-hatás: egyre többen Phuketen és Ko Samuin 

A magyarok 42 százalékkal többször kerestek rá thaiföldi úti célokra idén februárban, mint tavaly ugyanekkor, sőt, bizonyos napokon kiugrások láthatóak a keresési görbén is.
Földrengés rázta meg Nápoly térségét

Földrengés rázta meg Nápoly térségét 

A dél-olaszországi Nápoly térséget csütörtök kora hajnalban 4,4-es erősségű földrengés rázta meg – közölte az olasz Országos Geofizikai és Vulkanológiai Intézet (INGV).
Országok listája, ahol keveset süt a nap

Országok listája, ahol keveset süt a nap 

Az Egyesült Királyság csak az ötödik legkevesebb napsütést kapó ország.
Spanyolország idén az úti cél? Erről jobb, ha tud – turistaként

Spanyolország idén az úti cél? Erről jobb, ha tud – turistaként 

Spanyolország továbbra is verhetetlen úti cél. Azonban a helyi hatóságok hoztak olyan új szabályokat, amelyekkel jobb, ha számol idén.
Az idei ITB Berlin eredményei, jövőre jön az ITB Americas

Az idei ITB Berlin eredményei, jövőre jön az ITB Americas 

Az idei szakmai rendezvény 100 ezer szakmai résztvevőt vonzott, akiknek 87 százaléka külföldről érkezett.
Egyre többen keresnek tűzálló házakat Los Angelesben

Egyre többen keresnek tűzálló házakat Los Angelesben 

Az egész ház mindössze néhány alapanyagból épült: földből, vízből, homokzsákokból, szögesdrótból, vakolatból és egy kevés cementből, de a legfontosabb különlegessége nem látható.
Egy ideig zárva a párizsi modern művészeti múzeum

Egy ideig zárva a párizsi modern művészeti múzeum 

Bezárt öt évre a világ egyik legjelentősebb kortárs képzőművészeti gyűjteményével rendelkező párizsi Pompidou Központ modern művészeti múzeuma.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.