Új ötletek a német városok felfedezésére

A German Summer Cities 2021 az érintetlen természetet és a felhőtlen élvezeteket, a fenntartható ajánlatokat és a jó szórakozást állítja városi régiókat bemutató jövő nyári kampányának középpontba.

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) a #GreenSummerStories hastaggel célzottan irányítja a potenciális vendégek érdeklődését az alternatív kínálatokra a közismert turisztikai hotspotokon kívül, mint például a városi úti célok közelében található zöldfelületek, parkok, üdülőterületek és szabadidős kínálatok.

 

„A koronavírus-járvány a városi utazásokat – a német beutazás különösen sikeres szegmensét – átlagon felül érintette. A külföldi vendégek megnövekedett biztonsági és elővigyázatossági igényének megfelelően jövőre az új, fenntartható városi élményekre építünk – ezt jelenti a German Summer Cities reloaded a COVID19 miatt – magyarázza Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Vonzó ajánlatokkal a városok környékén új lehetőségeket kínálunk a nemzetközi utazók számára. A marketingakcióink központjában Németország márkatudatosságának növelése áll 2021-ben, emellett szeretnénk ötleteket adni az utazási tervekhez.”

 

Klasszikusoktól felfedezésig

A „German Summer Cities 2021” öt kiemelt tematikus pillérre épül: a „Természet és város” bemutatja a nagyvárosok és a közelükben található természeti és aktív ajánlatok széles spektrumát. A „Látványosságok” megvilágítják a kevésbé ismert látnivalókat és a híres helyszíneket is a metropoliszokban és a kisebb városokban. A „Romantika” ötleteket ad meseszép útvonalakhoz, a „Művészet és kultúra” átöleli a klasszikus kultúra, a hagyományok és a kortárs művészeti élmények spektrumát, míg a „Szórakozás” ötleteket ad a németországi utazáshoz a kisebb és nagyobb rendezvények mentén, amelyek 2021-ben kerülnek megrendezésre.

Petra Hedorfer szerint „a németországi turizmus számos partnere nagy elkötelezettséggel szeretne megfelelni a vendégek elvárásainak a koronavírus-járvány idején. Kampányunkkal ezeket a termékeket célzottan mutatjuk be a releváns piacok és célcsoportok számára.”

A kampány fontos része a microsite, jelentős ötlet- és információs központként, célcsoportspecifikus kép- és videotartalommal, a digitális kommunikáció minden nemzetközi piacon, illetve a globális OTC-platformokkal – például a Tripadvisorral - való együttműködés. A németországi turizmus partnerei mint pl. a Magic Cities, a Historic Highlights of Germany, illetve az UNESCO-világörökségi helyszínek a koronavírushoz igazodó elvárásoknak megfelelő konkrét ajánlatokat állítanak össze a tematikus pillérekhez kapcsolódva. Ezek bemutatják a külföldi vendégeknek, hogy a városokat másképpen is – természetközeli módon, a turisták megszokott útvonalaitól távol és fenntarthatóan – fel lehet fedezni, például kerékpárral.


Dachstein és Salzkammergut bemutatkozott Budapesten

Dachstein és Salzkammergut bemutatkozott Budapesten 

Turizmus egész évben: túrázás, kerékpározás és természet a Salzkammerguti régióban.
Bázeli harangok és böjti fesztivál

Bázeli harangok és böjti fesztivál 

A svájci kisváros farsangi hagyománya idén a hamvazószerda utáni hétre esik.
Az európai tőzsdék azonnal reagáltak a londoni repülőtérnél történt tűzesetre

Az európai tőzsdék azonnal reagáltak a londoni repülőtérnél történt tűzesetre 

Az utaztatási cégek részvényeinek árfolyamcsökkenése érzékenyen érintette az európai tőzsdemutatókat.
Bemutatkozott a Szlovák Paradicsom és Igló

Bemutatkozott a Szlovák Paradicsom és Igló  

A magyarok körében Szlovákia egész évben népszerű, különösen a Szlovák Paradicsom környéke, amely egész évben várja a látogatókat.
Indulhatnak a turisták Szantorini szigetére

Indulhatnak a turisták Szantorini szigetére 

A Szantorinit érintő földrengési aktivitás csökkenését követően a sziget készen áll arra, hogy fogadja a turistákat a közelgő szezonban.
Osztrák workshop a budai Vár tövében

Osztrák workshop a budai Vár tövében 

Ahány tartomány, annyiféle ajánlat.
Izrael készen áll a turisták fogadására

Izrael készen áll a turisták fogadására 

Izrael a kihívásokkal teli időszak után immár készen áll arra, hogy ismét turisták millióit fogadja a világ minden tájáról.
Szlovákiai síterepek: mutatjuk, amelyek továbbra is látogathatók

Szlovákiai síterepek: mutatjuk, amelyek továbbra is látogathatók 

A Jasnán és a Magas-Tátrában a lehűlés után 5-15 cm -es új hó esett.
Súlyos az árvízhelyzet Andalúziában

Súlyos az árvízhelyzet Andalúziában 

Áradásveszély miatt több mint ezer embert telepítettek ki és sok iskolában elmaradt a tanítás Andalúziában.
Németország legyőzte a száj-és körömfájás járványt?

Németország legyőzte a száj-és körömfájás járványt? 

Németország nagy része hivatalosan is visszanyerte a ragadós száj- és körömfájástól (FMD) mentes státuszát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.