Új ötletek a német városok felfedezésére

A German Summer Cities 2021 az érintetlen természetet és a felhőtlen élvezeteket, a fenntartható ajánlatokat és a jó szórakozást állítja városi régiókat bemutató jövő nyári kampányának középpontba.

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) a #GreenSummerStories hastaggel célzottan irányítja a potenciális vendégek érdeklődését az alternatív kínálatokra a közismert turisztikai hotspotokon kívül, mint például a városi úti célok közelében található zöldfelületek, parkok, üdülőterületek és szabadidős kínálatok.

 

„A koronavírus-járvány a városi utazásokat – a német beutazás különösen sikeres szegmensét – átlagon felül érintette. A külföldi vendégek megnövekedett biztonsági és elővigyázatossági igényének megfelelően jövőre az új, fenntartható városi élményekre építünk – ezt jelenti a German Summer Cities reloaded a COVID19 miatt – magyarázza Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Vonzó ajánlatokkal a városok környékén új lehetőségeket kínálunk a nemzetközi utazók számára. A marketingakcióink központjában Németország márkatudatosságának növelése áll 2021-ben, emellett szeretnénk ötleteket adni az utazási tervekhez.”

 

Klasszikusoktól felfedezésig

A „German Summer Cities 2021” öt kiemelt tematikus pillérre épül: a „Természet és város” bemutatja a nagyvárosok és a közelükben található természeti és aktív ajánlatok széles spektrumát. A „Látványosságok” megvilágítják a kevésbé ismert látnivalókat és a híres helyszíneket is a metropoliszokban és a kisebb városokban. A „Romantika” ötleteket ad meseszép útvonalakhoz, a „Művészet és kultúra” átöleli a klasszikus kultúra, a hagyományok és a kortárs művészeti élmények spektrumát, míg a „Szórakozás” ötleteket ad a németországi utazáshoz a kisebb és nagyobb rendezvények mentén, amelyek 2021-ben kerülnek megrendezésre.

Petra Hedorfer szerint „a németországi turizmus számos partnere nagy elkötelezettséggel szeretne megfelelni a vendégek elvárásainak a koronavírus-járvány idején. Kampányunkkal ezeket a termékeket célzottan mutatjuk be a releváns piacok és célcsoportok számára.”

A kampány fontos része a microsite, jelentős ötlet- és információs központként, célcsoportspecifikus kép- és videotartalommal, a digitális kommunikáció minden nemzetközi piacon, illetve a globális OTC-platformokkal – például a Tripadvisorral - való együttműködés. A németországi turizmus partnerei mint pl. a Magic Cities, a Historic Highlights of Germany, illetve az UNESCO-világörökségi helyszínek a koronavírushoz igazodó elvárásoknak megfelelő konkrét ajánlatokat állítanak össze a tematikus pillérekhez kapcsolódva. Ezek bemutatják a külföldi vendégeknek, hogy a városokat másképpen is – természetközeli módon, a turisták megszokott útvonalaitól távol és fenntarthatóan – fel lehet fedezni, például kerékpárral.


A spanyolok megelégelték a sok füstölést

A spanyolok megelégelték a sok füstölést 

A dohányzásmentes terek bővítésére, a korlátozások kiterjesztésére készül a spanyol kormány a dohánytörvény tervezett módosításával.
Indul a főszezon az IBUSZ-nál

Indul a főszezon az IBUSZ-nál 

A toplistás úti célok között továbbra is Görögország, Törökország és Spanyolország állnak az élen.
Adománygyűjtő kampány Parajd megmentésére

Adománygyűjtő kampány Parajd megmentésére 

A térség egyik legfontosabb látványossága vált elérhetetlenné, és ezzel együtt számos helyi vállalkozás és család megélhetése is veszélybe került.
Rendhagyó űrakció az osztrákoknál

Rendhagyó űrakció az osztrákoknál 

A Strauss-emlékév alkalmából a Kék Duna keringő digitális változatát elektromágneses hullámokra ültetve lőtték ki az űrbe.
Több külföldi, kevesebb belföldi turista Romániában

Több külföldi, kevesebb belföldi turista Romániában 

Romániában 2,5 százalékkal csökkent a turisták száma áprilisban.
Ajándék közösségi program Bécsben

Ajándék közösségi program Bécsben 

Bécs újabb lépést tesz az ifjúság bevonása és a társadalmi egyenlőség erősítése felé.
Büntetik Dél-Olaszországban a fürdőruhában sétáló turistákat

Büntetik Dél-Olaszországban a fürdőruhában sétáló turistákat 

A településvezető kedden aláírt rendelkezése a csaknem tizenkilencezer lakosú város történelmi központjára vonatkozik.
Allianz: idén a magyarok 70 százaléka biztosan utazik, de a legtöbben egy hétre

Allianz: idén a magyarok 70 százaléka biztosan utazik, de a legtöbben egy hétre 

Bár a magyarok többsége idén is készül nyaralni, a pihenés célja, hossza és gyakorisága már igen változatos képet mutat.
Megfontoltan költenek a nyári vakációra a magyarok

Megfontoltan költenek a nyári vakációra a magyarok  

A többség igyekszik a nyári pihenést úgy megszervezni, hogy a pénzügyi lehetőségek összhangban legyenek a nyaralási elképzelésekkel.
Kitört az Etna, menekülnek a turisták – videóval

Kitört az Etna, menekülnek a turisták – videóval 

Hatalmas gáz- és hamuoszlop tört a magasba az olasz sziget felett.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.