Új ötletek a német városok felfedezésére

A German Summer Cities 2021 az érintetlen természetet és a felhőtlen élvezeteket, a fenntartható ajánlatokat és a jó szórakozást állítja városi régiókat bemutató jövő nyári kampányának középpontba.

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) a #GreenSummerStories hastaggel célzottan irányítja a potenciális vendégek érdeklődését az alternatív kínálatokra a közismert turisztikai hotspotokon kívül, mint például a városi úti célok közelében található zöldfelületek, parkok, üdülőterületek és szabadidős kínálatok.

 

„A koronavírus-járvány a városi utazásokat – a német beutazás különösen sikeres szegmensét – átlagon felül érintette. A külföldi vendégek megnövekedett biztonsági és elővigyázatossági igényének megfelelően jövőre az új, fenntartható városi élményekre építünk – ezt jelenti a German Summer Cities reloaded a COVID19 miatt – magyarázza Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Vonzó ajánlatokkal a városok környékén új lehetőségeket kínálunk a nemzetközi utazók számára. A marketingakcióink központjában Németország márkatudatosságának növelése áll 2021-ben, emellett szeretnénk ötleteket adni az utazási tervekhez.”

 

Klasszikusoktól felfedezésig

A „German Summer Cities 2021” öt kiemelt tematikus pillérre épül: a „Természet és város” bemutatja a nagyvárosok és a közelükben található természeti és aktív ajánlatok széles spektrumát. A „Látványosságok” megvilágítják a kevésbé ismert látnivalókat és a híres helyszíneket is a metropoliszokban és a kisebb városokban. A „Romantika” ötleteket ad meseszép útvonalakhoz, a „Művészet és kultúra” átöleli a klasszikus kultúra, a hagyományok és a kortárs művészeti élmények spektrumát, míg a „Szórakozás” ötleteket ad a németországi utazáshoz a kisebb és nagyobb rendezvények mentén, amelyek 2021-ben kerülnek megrendezésre.

Petra Hedorfer szerint „a németországi turizmus számos partnere nagy elkötelezettséggel szeretne megfelelni a vendégek elvárásainak a koronavírus-járvány idején. Kampányunkkal ezeket a termékeket célzottan mutatjuk be a releváns piacok és célcsoportok számára.”

A kampány fontos része a microsite, jelentős ötlet- és információs központként, célcsoportspecifikus kép- és videotartalommal, a digitális kommunikáció minden nemzetközi piacon, illetve a globális OTC-platformokkal – például a Tripadvisorral - való együttműködés. A németországi turizmus partnerei mint pl. a Magic Cities, a Historic Highlights of Germany, illetve az UNESCO-világörökségi helyszínek a koronavírushoz igazodó elvárásoknak megfelelő konkrét ajánlatokat állítanak össze a tematikus pillérekhez kapcsolódva. Ezek bemutatják a külföldi vendégeknek, hogy a városokat másképpen is – természetközeli módon, a turisták megszokott útvonalaitól távol és fenntarthatóan – fel lehet fedezni, például kerékpárral.


Akár nyolc százalékkal is emelkedhet idén az utasbiztosítások átlagdíja

Akár nyolc százalékkal is emelkedhet idén az utasbiztosítások átlagdíja 

Egy friss felmérés szerint a válaszadók kétharmada minden külföldi utazására köt biztosítást.
A Kartago Tours bemutatta új mobilapplikációját

A Kartago Tours bemutatta új mobilapplikációját 

A mobilalkalmazás leegyszerűsíti a nyaralással kapcsolatos információk elérését az utazásra való felkészülés és a vakáció időtartama alatt.
Megszületett Ausztria részletes útiterve a jövő turizmusához

Megszületett Ausztria részletes útiterve a jövő turizmusához 

Megatrendek és innovációs ugrások az adatvezérlelt világrendben - ez volt az Osztrák Turizmusnapon.
Indul az MTÜ tavaszi kampánya - külföldi véleményvezérek Budapesten

Indul az MTÜ tavaszi kampánya - külföldi véleményvezérek Budapesten 

Ötven külföldi influenszer népszerűsíti most Budapestet, akik május 22-24. között a Budapest Influencer Trip rendezvényre érkeztek hozzánk, az MTÜ meghívására.
Tengerparti konferenciakomplexum Šibenik MICE-kínálatában

Tengerparti konferenciakomplexum Šibenik MICE-kínálatában 

Ünnepélyes külsőségek között május közepén bemutatták a Šibenik Kongresszusi Központot a szakmai közönségnek.
Dubaji látnivalók az Emirates repjegye mellé

Dubaji látnivalók az Emirates repjegye mellé 

A légitársaság magyar utasai dubaji nyaralásuk alatt számos exkluzív kedvezményt vehetnek igénybe beszállókártyáikkal.
Magyar vendégeket vár ez a szlovén szállodalánc

Magyar vendégeket vár ez a szlovén szállodalánc 

Szlovénia egyedülálló úti cél, ahol mindenki talál magának való programot és kikapcsolódást.
Optimisták az osztrák üzleti turizmus szereplői

Optimisták az osztrák üzleti turizmus szereplői 

A 2024-es évre vonatkozóan a megkérdezettek 36 százaléka még a tavalyinál is jobb foglalási helyzetet vár.
Ha Makao - akkor csak a kaszinó?

Ha Makao - akkor csak a kaszinó? 

Makaóban tényleg sok a kaszinó, de a város korántsem csak ezekről szól.
Málta - a sziget, ahol nem csak a tenger a főszereplő

Málta - a sziget, ahol nem csak a tenger a főszereplő 

A Máltai Idegenforgalmi Hivatal üzleti partnereit invitálta május 16-án, csütörtök délelőtt az ötcsillagos Corinthia Hotel Budapestbe.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.