A legjobb légitársasági marketing díj
A Budapest Airport hozta el a legjobb légitársasági marketing díjat az ausztráliai Adelaide-ben zajló World Route Development Forum elnevezésű konferencián, ami a légiközlekedési szakma legrangosabb eseménye világszinten. A magyar repülőtér olyan légikikötőket előzött meg ezzel, mint Amszterdam, Isztambul, Hong Kong, vagy a szingapúri Changi. A Budapest Airport tovább folytatja Magyarország és a magyar főváros népszerűsítését a repülőterek és légitársaságok kiélezett piacán.
Óriási elismerést kapott a Budapest Airport a légitársaságok szavazatai alapján odaítélt World Routes Marketing Awards 2019 nagydíjon. A magyar főváros repülőtere nemcsak a saját kategóriájában, a 4-20 milliós repülőterek között bizonyult a legjobbnak, de a szakmai zsűri az összesített mezőnyben is a legjobbnak választotta a Budapest Airport marketingjét. A marketing fődíj annak a hatékony kampánytevékenységnek az elismerése, amivel a Budapest Airport hozzájárul egy-egy légitársaság új útvonalának beindításához vagy a meglévő járatok népszerűsítéséhez.
A Budapest Airport kereskedelmi igazgatója, Kam Jandu elmondta: „Nagyon-nagyon büszkék vagyunk a díjra, hiszen ez a csapatunk által végzett több éves munka elismerése; az elmúlt egy évben 34 új járatot nyitottunk meg a légitársasági partnereinkkel közösen, ezért pedig a lehető legnagyobb jutalmat, a szakma Oscar-díját kaptuk most meg.”
A Budapest Airport idén tavasszal már megnyerte a Routes Europe konferencia legjobb marketing díját, ami automatikus továbbjutást jelentett a világelsőségért folyó küzdelemben. A magyar csapat pályázata az ausztráliai Adelaide-ben zajló World Route Development Forumon is tarolt. A konferencián, akárcsak a légiközlekedés nemzetközi piacán, éles küzdelem zajlik a repülőterek között, hogy a légitársaságok képviselőit és döntéshozóit meggyőzzék újabb útvonalak nyitásáról az adott városba.