hirdetés
hirdetés

Dübörögnek a Hilton és a Marriott szállodák

Az európai utazások iránti nagy kereslet pozitívan érintette a Marriott és a Hilton második negyedévét - írja a Roadster.

hirdetés

Mint Leeny Oberg, a Marriott pénzügyi igazgatója elmondta, a szobánkénti bevételek Európában lettek a legnagyobbak a régiók közül, melyekben jelen van a hotellánc, és még a 2019-es szintet is meghaladták, január óta 57 százalékkal emelkedve.

Fotó: Depositphotos
Fotó: Depositphotos


Chris Nassetta, a Hilton vezérigazgatója is egyetért azzal, hogy az európai bevételek meghaladták a 2019-es szintet, ugyanakkor hozzátette, hogy az üzleti és csoportos utak iránt is nőtt a kereslet, különösen az Egyesült Államokban és Kanadában. Mint elmondta, az amerikai üzleti utazások szobánkénti bevétele júniusban rekordot döntött.

A Marriott vezérigazgatója, Tony Capuano azt mondta, hogy júniusban a hotellánc amerikai és kanadai, csoportos foglalásokra vontakozó szobánkénti bevétele csak egy százalékkal volt kevesebb, mint 2019 júniusában. Ugyanakkor hozzátette, hogy az üzleti utazások iránti kereslet mérsékeltebb ütemben növekszik.

 

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk