Ugyanez tapasztalható a magánszállásokon is, de még nincs hivatalos értékelhető adatuk. Közeli külföldi országokban marketing tevékenységük folyamatos volt. Változatos kampányuknak köszönhetően nőtt a turisták száma, folytatta a szakember.
A lengyel piacon folyamatosan jelen vannak, Romániában, Szlovákiában és Ukrajnában is intenzív kampányt folytatnak. Orosz nyelvi képzést szerveznek a szállodákban és a vendéglátó helyeken dolgozók számára, amelyet minimális önköltség befizetésével végezhetnek el. Jelenleg 67-en tanulák a nyelvet.
Szabó Tamás, a szoboszlói Délibáb Hotel értékesítő munkatársa a megújult szállodáról beszélt. A három szárnyat folyamatosan újították fel, bővítették a wellness részleget is. Új arculatot is kapott a ház. A szállodában nőtt a vendégek száma: különösen a román, az ukrán és az orosz vendégek száma emelkedik.