hirdetés
hirdetés

Az ügyfeleid már nálad vannak, csak még nem vetted észre

Data Marketing Day címmel félnapos minikonferenciát szervezünk a Nitro Sales Marketinggel közösen, amelyen az adatalapú marketingmegoldások, például az inbound marketingben rejlő lehetőségekről esik majd szó. Az esemény egyik fő üzenete, hogy az ügyfeleid már nálad vannak, csak még nem vetted észre őket. Abban szeretnénk segíteni, hogy ez változzon.

hirdetés

Az eseményen konkrét tippeket, esettanulmányokat mutatunk majd be, amelyek abban lesznek segítségedre, hogy miként szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, illegve hogyan tartsd meg a régieket. Weboldal-monitoring, tartalommarketing, inbound marketing és email-marketing kerülnek terítékre június 12-én.

Íme egy kis ízelítő a szakmai programból:

Polacsek Zsolt, a Profession.hu-tól arról fog előadni, hogy mire alkalmas és mire nem az inbound marketing. Mire elég a vonzó online tartalom, a blogolás, hogyan egészíti ezt ki a social media, a SEO és az email marketing. Konkrét példák és esetek kerülnek elétek.

Ördögh László, a Red Dot díjas Graphaseltől az elmúlt évek legizgalmasabb és legkreatívabb adatalapú reklámmegoldásaiból válogat majd nektek.

Bemutatunk nektek néhány eszközt, amelyeket sokan még nem ismernek, sokan pedig félnek tőlük, mert hiszik, túl bonyolultak. Pedig az eredményeik magukért beszélnek. Mire jó egy marketing automatizációs platform? Mit tud egy ügyes leadgeneráló eszköz, mi az a review management? Számokkal és példákkal fogja ezeket megmutatni nektek Varsányi Tibor és Kronome Krisztián a Nitro Sales Marketingtől.

Ezen kívül ügyféloldali esettanulmányokat hallhattok a Repjegy.hu, a Raiffeisen Bank és a Nestlé szakértőiről.

Teljes program, további részletek és jelentkezés a képre kattintva!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai