hirdetés

Globus Travel: exkluzív ügyfélparti Miskolcon

Nagy sikerű exkluzív ügyfélestet tartott a minap a Globus Travel Miskolcon törzsutasai számára.

hirdetés

Valóságos mediterrán nyereményeső zúdult a zimankós novemberi rendezvényen azokra a vendégekre, akik elfogadták a Globus Travel meghívását 2016 évi nyári előfoglalási lehetőségekről szóló tájékoztató estjükre. A kisorsolt ajándékok között törökországi, ciprusi és görögországi repülőjegyek, komplett repülős nyaralóprogramok is akadtak, de volt olyan ügyfél, aki velencei hétvégére szóló voucherrel térhetett haza.

A rendezvény kitűnő példája volt a magyar touroperátorok összefogásának, kollegiális gondolkodásának is: a Globus Travel, mint utazásközvetítő iroda, legfontosabb stratégiai partnereit - a Green Travelt, a Taurus Reisent , a TDM Travelt, a Budavár Tours-t és az IBUSZ-t - hívta meg a rendezvényre. A touroperátor cégek kivétel nélkül szívesen vették a megkeresést, és színvonalas prezentációkkal, értékes nyereményekkel támogatták értékesítő partnerük munkáját.

A Green Travel képviselői a Globus Travel törzsutasaival
A Green Travel képviselői a Globus Travel törzsutasaival

Mint Angyal Enikőtől, a Globus Travel ügyvezető igazgatójától megtudtuk, a Globus Travel régóta elkötelezett a személyes ügyfélkapcsolat-ápolás mellett. 15 éve minden évben tartanak ügyfeleik számára egy-egy nagyobb lélegzetvételű rendezvényt: volt olyan év, hogy 500 törzsutast láttak vendégül egy Zséda-koncerten, vagy a Miskolci Nemzeti Színház egyik előadásán. A mostani rendezvény a 2016 évi előfoglalási lehetőségekre, az előfoglalás előnyeire hívta fel a figyelmet, az est házigazdája pedig Vida Péter, a Thália színház színművésze volt, aki évek óta maga is a Globus Travel törzsutasa.

A Budavár Tours képviselői a Globus Travel törzsutasaival
A Budavár Tours képviselői a Globus Travel törzsutasaival

Angyal Enikő kérdésünkre elmondta, tapasztalatai szerint a mai online világban speciális marketingeszközökre van szüksége egy utazási irodának versenyképessége megőrzése érdekében, mert a termék is speciális, amit értékesítenek. Ebben a versenyben nem biztos, hogy az online marketing önmagában hatékony megoldás, a személyes kapcsolatok, a bizalom, a biztonság az utazási irodák munkájában is egyre inkább felértékelődik – tette hozzá.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Symbol Budapest új termékkel jelentkezik a turisztikai piacon: 220 éves pinceéttermében idézi meg Beatrix királyné lakomáját korhű zene, tánc és programok kíséretében.

hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai