hirdetés
hirdetés

Hogy adjuk el Magyarországot?

A Magyar Turizmus Zrt. új kommunkiációs tenderének témája: hogyan lehet eladni Magyarországot a külföldi és a belföldi piacon?

hirdetés

A napokban nevezték ki a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt) új marketingigazgatóját, Dudás Krisztinát, akit egyrészt Horváth Gergely, a cég vezérigazgatója mutatott be egy mai szakmai beszélgetés során az A38 Hajó fedélzetén, másrészt a Malévtől érkező szakember rögvest egy vadonatúj, jelentős feladat lebonyolításáról számolt be a meghívottaknak.

Dobd fel a kezedet a levegőbe!
Stratégiai márkaépítés jegyében, a teljes szemléletváltás részeként a 2011. évre – meghökkentően gyors pályázati kiírási határidőket és elbírálásokat követően – kreatív kommunikációs tendert írtak ki, jelentette be az új marketingigazgató a média képviselőinek.

A tender témája: hogyan lehet eladni Magyarországot mind a külföldi, mind a belföldi piacon? Az alapmotívumot a cég meghatározta: mindenképp az ország egyik rejtve maradt, eddig nem megfelelően és keveset kommunikált kincsére, a földalatti meleg vizekre, forrásokra koncentrálva kell az ajánlatot felépíteni.

Külföld felé 23 országba kommunikál B2B és B2C csatornákon keresztül az MT Zrt, és nyilván egész másféle stratégiát kell felépíteni a határon túlra, mint a belföldi utazóközönségnek. A megatender kiírása 2-3 napon belül megjelenik az EU hivatalos honlapján, és mivel közbeszerzés alá esik, ezért természetesen a Közbeszerzési Értesítőben is.

„A tendert úgy írtuk ki, hogy széles körben indulhassanak a megszólítottak, és ami a kiírásban feltételként még szerepel: a kreatívügynökségnek gyakorlatának kell lennie márkaépítés terén, és nívódíjjal kell rendelkeznie. Természetesen a célterületekre megosztva is lehet majd pályázni” - hangzott el a sajtótájékoztatón.

A jelentkezések benyújtási határideje szoros: február 7-ig várják a reklámügynökségek jelentkezését, február 11-én bejelenti a cég, hogy melyik az 10-15 cég, amelyekkel elképzelhető az együttműködés, február 28-án pedig már győztest hirdetnek, az előzetes elképzelések szerint.

Márciusban várják a kreatív ötletek megvalósításának bemutatását, április 1-én pedig indulna közösen a kampány. A koncepciót és a legyártást egyaránt magában foglaló kreatív munkára 40-50 millió forintot szán az állami cég, míg a média felületeken való megjelenés kifizetése természetesen ezen összeg felett lesz.

Vágó Ágnes
a szerző cikkei

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai