Horváth Gergely cikkek
Megújul a Magyar Turizmus Zrt., marad az integráció
Megújulás várható a Magyar Turizmus Zrt-nél, bár az még nem derült ki, hogy konkrétan milyen változásokat tervez a felügyeletet ellátó Nemzetgazdasági Minisztérium.
Távozik a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgató-helyettese
A Magyar Turizmus Zrt. ezúton tájékoztatja a turisztikai szakmát, hogy Horváth Gergely turisztikai vezérigazgató-helyettes új szakmai kihívásokat keresve, 2015. április 15-ével távozik a társaságtól.
Uniós források turisztikai marketingre
Most első alkalommal európai uniós forrásokat is felhasználhat Magyarország a turisztikai marketingben – tájékoztatta a szakmai érdeklődőket Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója az UTAZÁS kiállítás első napján, az UNWTO hivatalos konferenciáján, az Utazás Fórum keretében.
Mit rejt a kamrapolc?
Magyar élelmiszereket népszerűsít a Magyar Turizmus Kamrapolc-programja.
A jövő évi tervek is szóba kerültek a Tourinform-találkozón
A Magyar Turizmus Zrt. szervezésében idén másodszor találkoztak a Tourinform irodák vezetői Budapesten, a Mercure Budapest Buda hotelben.
2020-2025. között a turizmus az ország első számú iparága lehet
Folytatódnak a turizmust segítő beruházások Budapesten és vidéken is, a kormány célja, hogy az ágazat az eddiginél is nagyobb mértékben járuljon hozzá a növekedéshez - mondta Kurucz Éva kormányszóvivő csütörtöki tájékoztatóján. Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese szerint a turizmus 2020-2025. között az ország első számú ágazata lehet.
Hamarosan itt az Utazás 2014 kiállítás
Február 27-én kezdődik és március 2-ig tart a Hungexpo vásárközpontban az utazási szakma seregszemléje, az Utazás 2014 kiállítás.
Távoli földrészek turistáit célozzák meg a V4-ek
368 ezer eurót költ a négy visegrádi ország közös marketingakciókra elsősorban Ázsiában, az Egyesült Államokban és a volt szovjet utódállamokban 2014-ben, ez körülbelül 8%-kal több, mint egy évvel ezelőtt.
Kiemelt szerepet kap jövőre a határnyitás 25. évfordulója
900 fő részvételével, szakmai nyílt nap keretében mutatta be a Magyar Turizmus Zrt. jövő évi marketingtervét, a Budapest Kongresszusi Központban, november 26-án.
Orosz gyógyturisták rohama várható?
Milyen lehetőségek rejlenek a magyar gyógyturizmusban? Az Európai Unióból, netán Oroszországból várhatjuk a gyógyturisták rohamát?
Az új magyar imázsfilm leszámolna a sztereotípiákkal
Think Hungary – More than expected (Magyarország – több, mint amit várt) – ez a szlogen mostantól sokszor lesz hallható. És remélhetőleg nemcsak idehaza, hanem a világban sokfelé mások is megismerik majd. Hiszen e jelmondattal, és a hozzá tartozó imázs filmmel debütál a hétfőn kezdődő londoni WTM-en (Word Travel Market), a világ egyik legjelentősebb szakmai kiállításán a Magyar Turizmus Zrt.(MT Zrt).
Az MSzÉSz is csatlakozott
A Magyar Turizmus Zrt. idén is nagyszabású vendégbarát akciót hirdetett a világnaphoz kapcsolódóan. Az ENSZ Turisztikai Világszervezete az esemény központi témájaként a turizmus és a víz kapcsolatát jelölte meg.
A tavalyinál is jobb volt az idei főszezon
A főszezon statisztikái alapján nagyon valószínű, hogy a 2012-es rekordév után az idei még jobb lesz a magyar turizmus számára. A forgalombővülésben szerepet játszottak egyes dinamikusan növekvő küldőpiacok (pl. Lengyelország, Oroszország, Nagy-Britannia), belföldön pedig a SZÉP-kártya.
Határon átnyúló turisztikai együttműködések Közép-Európában
A Közép-Európai Kezdeményezés (KEK) elnöki tisztét 2013-ban immáron harmadik alkalommal Magyarország látja, idén a turizmus közös fejlesztésének lehetőségét a tagországok a határon átívelő tematikus együttműködésekben látják.
Az ETC alelnöke lett Horváth Gergely
Április 11-én Dublinban tartotta 84. közgyűlését a 33 európai ország nemzeti turisztikai hivatalait tömörítő Európai Turisztikai Bizottság (European Travel Commission, ETC). A közgyűlés fő napirendi pontja a szervezet elnökének és alelnökeinek újraválasztása volt. A következő három évre az ETC új elnökének Manuel Butler urat, a spanyol turisztikai marketingszervezet (Tourspain) vezérigazgatóját választották. A szervezet egyik alelnöke Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese, a másik alelnök pedig Marios Hannides úr, a ciprusi turisztikai szervezet vezetője lett. Az ETC fő célja Európa mint turisztikai desztináció promóciója a tengerentúli küldőpiacokon.
Homár, rombuszhal, ír marhabélszín és…?
Ilyenre eddig még sosem volt példa: magyar résztvevő is szerepel a január 30-án, Lyonban sorra kerülő, a világ legrangosabb főzőversenyeként számon tartott Bocuse D’Or világdöntőjén! Széll Tamás séf (Onyx étterem, Budapest) a brüsszeli elődöntőn olyan klasszis gasztro nagyhatalmak versenyzőit előzte meg, amilyen Olaszország, Spanyolország vagy éppen Németország…
MT Zrt.: tavalyi eredmények, idei átszervezés
A Balaton mellett a turizmus országos jelentőségű ügyeivel foglalkozott az OSTB keddi ülése. Horváth Gergely, a nemzeti turizmusmarketing felelőseként immár vezérigazgató helyettes minőségben sikeresnek ítélte meg az elmúlt év eredményeit.
2020-ra a turizmus a világ legfontosabb iparága lehet
Örvendetes, hogy a világ, Európa és Közép-Európa átlagánál is nagyobb növekedést ért el Magyarország az idei évben, és hogy a válság előtti szinten van a hazai turizmus, a növekedés fenntartásához a marketing területén összefogásra van szükség, emelte ki Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója.
Növekedési pályán a magyar turizmus
A KSH adatai alapján a magyar turizmus – az iparágak közül elsőként - meghaladta a válság előtti szintet. Ünneplésre csak részben van okunk, sok még a tennivaló, amelyekről a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója beszélt.
Indulatok és kételyek a MUISZ-közgyűlésen
Megtartotta éves közgyűlését a MUISZ, ahol a tagszervezetek vezetői vettek részt.
Optimista a vezérigazgató
(MTI) - Már az idei évben a válság előtti szintre kerülhet a turizmus Magyarországon a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója szerint, aki az MTI-nek azt mondta, az idei év rekordév lehet a forgalombővülés szempontjából, de hosszú távon további növekedés szükséges a vendégéjszakák esetében.
Öt járattal tér vissza Budapestre a Ryanair
Az ír fapados légitársaság vezérigazgatója, a kőkemény tárgyalási stílusáról és botrányos kijelentéseiről is híres Michael O’leary személyesen jelentette be Budapesten, hogy öt járatot indít a Ryanair márciustól a Liszt Ferenc repülőtérről.
Nesze, itt egy púp!
Biztos ismerik, mert alapvicc: Megy a púpos az erdőben, amikor elé áll egy törpe, és azt kérdi: Mi van a hátadon? Hát egy púp, válaszolja a púpos. Kell az neked, kérdi a törpe. Nem, jön a felelet. Ekkor csoda történik, a púpos felegyenesedik, és boldogan sétál tovább. Találkozik a sántával, akinek elmeséli, mi történt. Az fejvesztve rohan az erdő mélyére, ő is találkozik a törpével, aki megkérdi tőle: Mi van a hátadon? Semmi, válaszolja a sánta. Akkor nesze, itt egy púp!
„Új vizeken” - beszámoló a megvalósításról és a 2012-es tervek
„Új vizeken” címet viseli a Magyar Turizmus Zrt. idei marketingterve, melynek végrehajtásáról és a 2012-es elképzelésekről Horváth Gergely vezérigazgató számolt be az OSTB szerdai ülésén.
Nincs magyar turizmus Budapest nélkül
- jelentette ki Szatmáry Kristóf belgazdasági államtitkár kedden az Országgyűlés épületében tartott, a BTSZK által szervezett Első Budapestinfo Nap2011 turisztikai szakmai konferencián.
Munkatársunktól
A belföldi turizmus 35%-os bővülését várják a SZÉP Kártyától
A Nemzetgazdasági Minisztérium számításai szerint a SZÉP Kártya bevezetése már három-öt éves viszonylatban a belföldi turizmus harmincöt százalékos növekedését eredményezi.
TDM-ek, Tourinformok, önkormányzatok
Néhány napja Tokaj adott otthont az V. Országos TDM Konferenciának, a Magyar TDM Szövetség első önálló rendezvényének.
Több pénzből marketingel idén az MT Zrt.
Pénteken került aláírásra a Magyar Turizmus Zrt. idei támogatási szerződése. A szerződés értelmében az MT Zrt idén 5,2 milliárd forintból gazdálkodhat. Ebből mintegy 4 millárdot költhet marketing feladatokra.
V4: Kassán tárgyaltak a turizmusról
A Visegrádi Országok együttműködésének soros szlovák elnöksége keretében 2011. április 28-29-én, Kassán találkoztak a nemzeti marketingszervezetek vezetői és a V4-ek turisztikai államtitkárai. A magyar delegációt Szatmáry Kristóf a Nemzetgazdasági Minisztérium államtitkára vezette, a marketingszervezetek vezetői megbeszélésén a Magyar Turizmus Zrt.-t Horváth Gergely vezérigazgató képviselte.
Magyarországon ülésezik az Európai Turisztikai Bizottság
Kiemelt turizmusdiplomáciai jelentőségű rendezvénynek ad otthont Magyarország április 19-21. között. A Magyar Turizmus Zrt. lobbi tevékenységének köszönhetően, hazánk EU elnökségének időszaka alatt Budapesten kerül sor a 35 európai ország nemzeti turisztikai hivatalait tömörítő Európai Turisztikai Bizottság (European Travel Commission, ETC) soron következő, 58. igazgatósági ülésére és 80. közgyűlésére.
Hogy adjuk el Magyarországot?
A Magyar Turizmus Zrt. új kommunkiációs tenderének témája: hogyan lehet eladni Magyarországot a külföldi és a belföldi piacon?
Hatékonyságnövelés és márkakommunikáció
Lapunk megjelenése idején lát napvilágot a Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi marketingterve. A várva várt szakmai anyagról Horváth Gergelyt, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatóját kérdeztük.
Új vizekre hajózik jövőre a Magyar Turizmus Zrt.
Közel 800 résztvevő előtt kedden mutatta be a szakmának jövő évi marketingtervét a Magyar Turizmus Zrt. A stratégiai márkakommunikációra és az értékesítés-ösztönzésre a korábbinál nagyobb hangsúly esik az "Új vizeken" elnevezésű anyagban.
Munkatársunktól
Parlamenti bizottság előtt a Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi marketingterve
Az Országgyűlés Sport és Turisztikai Bizottsága november 24-i ülésének első napirendjén a 2011-es költségvetéshez az ágazatot érintő módosítási javaslatok elbírálása szerepelt. A bevezetőben elhangzott, hogy a kormány nemet mond mindarra, ami a költségvetési egyensúlyt érintő átcsoportosítást illeti, illetve a forrás nélküli kiadást növelő javaslatokra, valamint a költségvetési intézményeknél elrendelt takarékosság fellazítását célzó, vagy egyedi nagyberuházásra irányuló tervezetekre.
Hivatásturisztikai tanulmányutat szervez a Magyar Turizmus Zrt.
Október 20-án megnyitotta kapuit a VIII. Business Travel Show kétnapos szakmai kiállítás és konferencia. A sajtótájékoztatóval egybekötött megnyitón Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy a Társaság új vezetése kiemelt céljának tekinti a konferenciaturizmus élénkítését.
Marketingkeretéből él a Magyar Turizmus Zrt.
Május óta nem kapta meg működésre szánt havi juttatásait a Magyar Turizmus Zrt. – tájékoztatott a Hír24 a hírTV-re hivatkozva.
A gyógyító Magyarország nem szanatóriumország
Magyarországot mint terméket, mint országmárkát kell felépíteni turisztikai értelemben is, amelynek központi eleme lehet az egészség, tágabb értelemben az életminőség, de ez nem azt jelenti, hogy szanatóriumországot kell építenünk - mondta Horváth Endre gazdaságfejlesztésért felelős helyettes államtitkár csütörtökön Siófokon.
Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. új vezérigazgatója
Nem hivatalnok akar lenni, hanem értékesítő, akinek egy egész országot kell eladni – ez a nemzeti marketingszervezet élére július elején kinevezett új vezérigazgató, Horváth Gergely hitvallása. A szállodai szakmából érkezett fiatal szakembert céljairól kérdeztük.
Nemzeti konzultáció a magyar turizmus jövőjéről
A Nemzetgazdasági Minisztérium Gazdaságfejlesztésért felelős Helyettes Államtitkársága július 16-án turizmus- és egészségipari konzultációt szervezett a magyar turizmus jövőjéről. Ez volt az első széles körű szakmai egyeztető fórum az új kormány megalakulása óta. A rendezvény telt ház előtt zajlott, a résztvevők között ott voltak a szakmai szervezetek, szállodák, utazási irodák, közlekedési vállalatok, TDM-szervezetek, oktatási intézmények és kutatócégek képviselői.