Nyerő a Hunguest a munkavállalók körében

2019-ben a Hunguest Hotels vitte el a prímet a hazai vendéglátásban. A magyar tulajdonú szállodaláncnak ítélték oda a kiskereskedelmi és a HoReCa (hotels, restaurants, cafes) kategória különdíját a Randstad Employer Brand Research 2019 gáláján. A társaság a minőségi vendéglátás mellett egyaránt küldetésének vallja elkötelezett és hűséges dolgozói megtartását.

A munka és a magánélet egyensúlyára egyre jobban odafigyelnek a magyar munkavállalók is, amikor összeállítják a munkáltatók minőségi rangsorát. Véleményük kialakításakor számításba veszik a munkahely elhelyezkedését, a belső munkahelyi környezetet, valamint az általuk gyártott vagy az általuk nyújtott szolgáltatások színvonalát. Fontos számukra a visszajelzés, az erőfeszítéseiket támogató légkör és a munkáltató társadalmi felelősségvállalása is.

De a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatásának legfrissebb hazai adatai továbbra is azt mutatják, hogy a három fő szempont a fizetés, a kiszámíthatóság és a munkahelyi légkör maradt Magyarországon. A Randstad Employer Brand hazai díja, a Randstad Award elnyerésére csak azoknak a vállalatoknak volt esélyük egy-egy szektorban, amelyek pénzügyi stabilitásukkal, technológiai fejlettségükkel és hírnevükkel tartósan elnyerték a piac bizalmát – az üzleti partnerekét és a vevőkét, vendégekét egyaránt. A kiskereskedelemben és a vendéglátásban (HoReCa) dolgozók a Hunguest Hotels-t tartják a szektor legvonzóbb munkáltatójának.

„A Hunguest Hotels nemcsak azt tekinti missziójának, hogy a lehető legmagasabb színvonalon szolgálja ki vendégeit, hanem azt is, hogy megtartsa a vendéglátókat.” – nyilatkozta a rangos elismerés alkalmából a társaság vezérigazgatója. „Egyik védjegyünk a minőség, a másik pedig a családias légkör. Dolgozóink felkészültséget, hűségét megbecsüljük és honoráljuk is. A fejlesztések során pedig figyelünk arra, hogy az Y és a Z-generáció számára is vonzóvá tegyük az ország piacvezető és a régió egyik meghatározó szállodaláncát.” - tette hozzá Hülvely István, aki a cégvezetés nevében megköszönte a felmérésben részt vett munkavállalók bizalmát.

A Randstad Award-ot hatodik alkalommal ítélték oda Magyarországon a termelő- és a szolgáltató szektorok legvonzóbb munkáltatóinak. A globális felmérésben annak a 32 országnak a munkaerőpiacát vizsgálták, amelyek a világgazdaság 75 százalékát adják. Az adatgyűjtést- és feldolgozását egy független kutatóintézet, a TNS Csoport végezte a 18-65 éves korosztályban. Magyarországon 6879 potenciális munkavállaló vett részt a 2018 decemberében és 2019 januárjában rendezett kutatásban.

Forrás: Turizmus Online


A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?