hirdetés
hirdetés

Digitális "emlékkampányt" indít a Lufthansa

A Lufthansa Memory Network úti élményeik megosztására ösztönzi az utazókat.

hirdetés

Online kampányt indít a Lufthansa. A Lufthansa Memory Network lényege, hogy a légitársaság új online platformján az utazók megoszthatják élményeiket, ezáltal pedig az a célja a légitársaságnak, hogy utazásra ösztönözzön másokat is.

"A platform a neurális hálózatok mintájára szerveződő, online fényképalbumként működik. A felhasználók összegyűjtött emlékeit többek között úti cél, aktivitás, dátum és más releváns kulcsszavak szerint rendszerezi. A felhasználók Facebook, Twitter vagy e-mail fiókjukon keresztül jelentkezhetnek be a platformra, és a helyszínt, évet, alkalmat és az emlék más jellemzőit megadó címkékkel ellátva tölthetik fel kedvenc utazásukról szóló fényképüket. A hálózaton belül aztán más utazók emlékeit is elérhetik kulcsszavas kereséssel vagy a képek év, földrész vagy ország szerinti szűrésével, sőt hozzá is szólhatnak mások fényképeihez. A felhasználók értesítést kapnak, ha valaki más is az övékhez hasonló emléket tölt fel" - olvasható a hivatalos leírásban. A kampányhoz egyébként nyereményjáték is kapcsolódik.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint jó ötlet az utazási irodák részéről a kínálatuk teljes áras megjelenítése?

Kiadónk társoldalai