hirdetés
hirdetés

Digitalizál és testre szab a Lufthansa

Az emberek hozzászoktak, hogy egyéni preferenciáik szerint szervezzék életüket. Erre reagálva a Lufthansa Csoport jelentős beruházásokat hajt végre termékei testre szabása és digitalizálása terén.

hirdetés

A mától 2020-ig tartó időszakban a Lufthansa Csoport 500 millió eurót fordít egyedül a személyre szabott digitális ajánlatok kidolgozására és továbbfejlesztésére. A légitársaság a fedélzeten és a földi kiszolgálás során is egyedi igényekre szabott digitális ajánlatokkal igazodik az egyéni preferenciákhoz. Az utasok például már jelenleg is 250 újságot és magazint tölthetnek le elektronikus formában. A több mint 200 ezer februári letöltés meggyőzően bizonyítja a kezdeményezés kedvező fogadtatását. Az utasok kikérhetik Mildred chatbot véleményét a legjobb jegyárakról, és Apple órájukon, akár a gép fedélzetén is elérhetik a legfrissebb járatinformációkat. A Lufthansa nemrég új alkalmazást fejlesztett ki a Google Home „személyi asszisztenshez”. A kompakt eszköz hamarosan felolvasó technológia segítségével válaszolja meg a Lufthansa járataival kapcsolatos kérdéseket.



Új üzleti osztály a Boeing 777 X gépeken

A Lufthansa Csoport vezetősége az ITB-n hozott nyilvánosságra egy másik, mindeddig jól őrzött titkot is: a légitársaság teljesen új üzleti osztályt vezet be a várhatóan 2020-ban szolgálatba álló, új Boeing „triplahetes X” gépeken. Az új ülések kialakításánál a testre szabást és digitalizációt tartották szem előtt. Az utasok ennek megfelelően okostelefonról vagy táblagépről, teljesen önállóan, vezeték nélkül állíthatják be ülésüket. Az ülés pozíciója mellett a fedélzeti szórakoztató rendszert is saját személyi eszközeikkel vezérelhetik.

Az új ülést közösen tervezték meg a hálózaton belül a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss részére. Tavaly az értékesítési divízióit is átszervezték a Lufthansa Csoport összes hálózati légitársaságánál. A 2017 második negyedévében mindhárom hálózati légitársaságra kiterjesztendő „BookaGroup” csoportos jegyfoglalási portál jó példa erre a szemléletre. Az értékesítési partnerek egységes, webalapú eszköz segítségével, tetszőleges kombinációban igényelhetnek jegyet csoportok számára a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataira, és azonnali visszaigazolással le is foglalhatják a helyeket.

Az egyirányú jegyek Európa-szerte kibővítik az utazási lehetőségek körét

A Lufthansa Csoport új viteldíjtípust vezetett be: az európai úti célokra szóló egyirányú jegyeket. Az utasok ezután kedvezményes áron bejárhatják Európát a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataival. A 44 ország 170 városába elérhető heti mintegy 7500 járat rengeteg lehetőséget és nagy rugalmasságot biztosít az utazás megtervezéséhez.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint jó ötlet-e a kötelező szervízdíj a hazai vendéglátóhelyeken?

Kiadónk társoldalai