hirdetés
hirdetés

Személyi változások az Alitalianál

Az Alitalia folytatta belső átszervezését, kereskedelmi tevékenységének erősítése érdekében és bejelentette a légitársaság új kereskedelmi vezérigazgató-helyettesének Gianni Pieraccioninak és ezzel párhuzamosan a hivatal stratégiai és üzletfejlesztési igazgatójának Marco Sansavininek a kinevezését, közölte lapunkkal a légitársaság.

hirdetés

Az 53 éves római Gianni Pieraccioni jelentős szakmai tapasztalatot szerzett mind Olaszországban, mind külföldön kölönböző termékeket, luxus cikkeket értékesítő cégeknél. Pieraccioni az Alitalia előtt az Averna csoport üzemeltetési vezérigazgatója volt. Karrierje olyan amerikai multinacionális cégeknél épült, mint a Procter & Gamble, ahol ő volt a társ hirdetési vezető és a PepsiCo, ahol végül a Brazília terület elnöke lett. Korábban Gianni Pieraccioni a Johnson & Johnson Olaszország, a Sector Csoport és a Binda Csoport ügyvezető igazgatója is volt.

A kereskedelmi vezérigazgató-helyettes egy új pozíció az Alitalianál, amely az összes marketing, értékesítési, disztribóciós, cargo és az egyéb kiegészítő bevételek tevékenységét ellenőrzi. Mr. Pieraccioninak biztosítania kell az eladási célkitűzések elérését a hazai és külföldi piacokon azáltal, hogy maximalizálja a gazdasági eredményeket az összes közvetlen és közvetett csatornán keresztül. Ezen felül, terveznie és fejlesztenie kell a stratégiai és operatív marketing tevékenységeket, támogatva az új kiegészítő termékek fejlesztését és maximalizálva a kapcsolódó bevételeket.

Egy további kezdeményezés, amely a cég életének következő, új szakaszát támogatja, a stratégiai és üzletfejlesztési igazgató új pozíciója, amelyet Mr. Marco Sansavini részére alakítottak ki, aki 2009-től dolgozik az Alitalianak, kiváló karrierrel, mint értékesítési, ügyfélszolgálati és forgalmazási igazgató.

A 45 éves bolognai Marco Sansavini egy nagyon tapasztalt, világszínvonalú vezető a légi közlekedés területén, kiemelkedő tapasztalattal először a KLM és később az Air France-KLM légitársaságnál, ahol ő látta el a globális üzleti feladatok alelnöki tisztségét és ő volt az európai értékesítési menedzser. Mr. Sansavini új pozíciójában a hálózat-és flotta fejlesztés, a Revenue Management, a stratégiai tervezés, a szövetségek és az együttműködési megállapodások felelőse lesz.

Az új stratégiai és üzletfejlesztési igazgató az Alitalia stratégiai terveinek meghatározásáért, valamint a hálózat és járműpark fejlesztéséért lesz felelős, és feladata lesz, a megállapodási tárgyalások levezénylése és a gazdasági és pénzügyi célok megvalósítása, ezenkívül a kiegyensúlyozott árpolitika kialakítása a bevétel-menedzsment részlegek integrált kezelése révén.

Szeptember 1-jével, Alessandro Picardi - aki korábban a műholdas műsorszolgáltatónál a Sky-nál és a telefon szolgáltató Wind-nél dolgozott - csatlakozott az Alitalia csapatához. Mr. Picardi lesz a vállalati kommunikációs részleg új, vállalati ügyekért felelős alelnöke.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint a hazai nyilvános vécék állapota pozitívan hat a turizmusra?

Kiadónk társoldalai