HOP! - az Air France csoport vadonatúj légitársasága

Az Air France csoport három regionális légitársaságát, a Brit Airt, a Regionalt és az Airlinairt átszervezve vadonatúj légitársaságot indít HOP! néven. A társaság járatai Európa különböző városait kötik össze Franciaországgal, közölte az Air France.

Az új regionális légitársaság elnök-vezérigazgatója, Lionel Guérin szerint a három társaság egyetlen márkanév alá szervezésével jobb szolgáltatást lesznek képesek nyújtani az utasoknak, hiszen a légitársaság kínálata a korábbinál sokkal tisztább, követhetőbb lesz.

A HOP! az utasok igényeihez és pénztárcájához igazodik majd. A szabadidős turisták már 55 eurótól találhatnak egy útra szóló jegyeket. Az üzleti utasok all-inclusive viteldíjakból és prémium szolgáltatások közül válogathatnak. Az igazgató szerint a gazdasági válság ellenére az európaiak mobilitása egyre nő, amelynek egyik legnagyobb nyertese a légiközlekedés. Másik jelentős trend, hogy az utasok egyre inkább online vásárolnak repülőjegyet, az európai lakosok több mint 60 százaléka automatikusan az interneten teszi ezt meg. Az utasok így könnyedén összehasonlíthatják az egyes társaságok árait, és választhatják ki a számukra legkedvezőbbet. A HOP! indításakor mindezeket az új trendeket és szokásokat is figyelembe vették, nyárra elkészül a légitársaság mobilalkalmazása, és fejlesztik a foglalási rendszert is, hogy a beszállókártyájukat például közvetlenül a mobiltelefonjukra is megkaphassák az utasok.

Az Air France csoport közlése szerint a HOP! 2013 nyári menetrendjének indulásakor, március 31-től 530 járatot közlekedtet 136 európai és francia úti cél között. A társaság kötelékében 98 gép repül majd, amelyek üléskapacitása 48 és 100 közötti. A légitársaság saját gépekkel és munkatársakkal 104 desztinációra repül, 32 úti célt pedig az Air France-szal közösen szolgál ki. Ezzel az új légitársaság az egyik legnagyobb európai regionális légi szállítónak számít majd. A HOP!-pal a budapesti utasok is találkozhatnak, hiszen Lyonba eddig is a Brit Air gépei közlekedtek fővárosunkból, amelyek ezentúl az új márkanevet viselik majd. 

A HOP! járathálózata:

Az Air France közlése szerint a HOP! árképzését két tényező jellemzi: egyrészt versenyképes árakat kínálnak, amelyek a kívánt rugalmasság függvényében változnak, másrészt az utas személyre szabhatja az utazását úgy is, hogy különböző plusz opciókat vásárol repjegyéhez. A légitársaság három jegytípusa, amely az olcsó árakat kereső utastól az üzleti vendégek all inclusive igényét is képes kiszolgálni, a Basic, a Basic Plus és a Maxi Flex neveket viseli. A HOP! járatok kombinálhatók lesznek az Air France járataival is, az utas azt is megteheti, hogy az odaúton az egyik, míg a visszaúton a másik társaságot választja. Azok az utasok, akik a HOP! járatáról az Air France-éra szállnának át, a teljes utazásukat lefoglalhatják közvetlenül az Air France honlapján. A HOP! járatokra foglalások mától készíthetők. 

A HOP! fedélzetán a nyomtatott sajtón kívül táblagépekre letölthető digitális lapokat is kínálnak. Közel 60 úti cél helyi újságját, ami 420 különböző kiadványt jelent. 


Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala

Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala 

Magyarország keleti részébe vezet az idei év kedvenc kerékpáros útvonala.
Járatnyitás Budapest és egy újabb kínai nagyváros között

Járatnyitás Budapest és egy újabb kínai nagyváros között 

Újabb légijárat indul Magyarország és Kína között, így idén júniustól immár egy hetedik kínai nagyváros, Sencsen is közvetlenül elérhető lesz Budapestről.
A kollektív utazás lehet a megoldás a fenntartható jövő felé

A kollektív utazás lehet a megoldás a fenntartható jövő felé 

2023-ban több mint 1 millió tonna szén-dioxidot kibocsátását előzték meg az utazók azzal, ha buszos utazást választottak más közlekedési módok, például autó vagy repülő helyett.
Az Emirates elnöke bocsánatot kért utasaiktól a héten történt fennakadások miatt

Az Emirates elnöke bocsánatot kért utasaiktól a héten történt fennakadások miatt 

Sir Tim Clark a következő levelet fogalmazta meg, és juttatta el - többek közt rajtunk keresztül - ügyfeleiknek.
Európa legjobbja lett a budapesti légikikötő

Európa legjobbja lett a budapesti légikikötő 

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom. 
Hétfőtől ismét időrabló lezárások a ferihegyi reptér felé vezető úton

Hétfőtől ismét időrabló lezárások a ferihegyi reptér felé vezető úton 

Április 22-én kezdődik az útfelújítás negyedik üteme a a budapesti Liszt Ferenc-repülőtérhez vezető utakon.
Visszatér az Uber Magyarországra

Visszatér az Uber Magyarországra 

Április 16-án hivatalosan lezárult a jóváhagyási folyamat.
Májusban indul a világ első kutyabarát légitársasága

Májusban indul a világ első kutyabarát légitársasága 

Beszállás előtt a BARK Air egyik légiutaskísérője a kapuban fogadja a kutyákat, hogy segítsen nekik nyugodtan venni az előttük álló akadályokat.
Hatalmas vihar Dubajban, törlik a járatokat

Hatalmas vihar Dubajban, törlik a járatokat 

Mennydörgésre és villámlásra ébredtek szerda reggel az Egyesült Arab Emírségek lakosai.
Új és újrainduló járatok a bécsi reptérről

Új és újrainduló járatok a bécsi reptérről 

Bővül az osztrák légiátrsaság kínálata.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?