hirdetés

15 ezer látogató és kiemelkedő érdeklődés a magyar stand iránt

Az üzleti turizmus egyik legnagyobb szakvásárát 2017. november 28. és 30. között tartják, a várakozások szerint több mint 15 ezer hivatásturisztikai szakember érkezik a városba. Magyarország standján az MTÜ mellett 20 partner jelenik meg, és már a vásár kezdete előtt több mint 200 külföldi szakember jelezte, hogy szeretne tárgyalni vagy részt venni a prezentációk egyikén. 

hirdetés

A barcelonai IBTM World vásár az üzleti turizmus egyik legnagyobb szakvására, amely lehetőséget biztosít új szakmai kapcsolatok kialakítására, valamint a már meglévő kapcsolatok fenntartására, bővítésére. A vásár kiemelt fontosságát jelzi, hogy idén ünnepli 30. évfordulóját, és a visszajelzések szerint 150 országból több mint 15 ezer hivatásturisztikai szakember vesz részt rajta, akik több mint 3000 iparági szereplőt képviselnek.

A magyar standon napi 3 alkalommal szervez az MTÜ országbemutató prezentációkat. Ezek segítségével megismerhetik az érdeklődők Magyarországot és Budapestet, mint üzleti turisztikai desztinációt. Emellett az MTÜ szakértői és a társkiállítók tárgyalásokat folytatnak a szakmai partnerekkel, bemutatják az országot, és így bővíthetik ügyfélkörüket, ezen keresztül pedig a Magyarországra utazó látogatók körét is.

A Magyar Turisztikai Ügynökség 120 négyzetméteres standon, 20 partnerrel várja a Magyarország hivatásturisztikai kínálata iránt érdeklődőket. A magyar standon a látogatók a technológia segítségével 360 fokos virtuális túra során megtekinthetik Budapest és az ország nevezetes látnivalóit és épületeit. Emellett hazánk gasztronómiai értékeit is bemutatja az MTÜ az országra jellemző ételek, desszertek és borok kiemelkedő választékával.

A Magyarország iránti egyre növekvő érdeklődést jól mutatja, hogy a kiállítást meglátogató szakemberek közül már előzetesen is több mint 200-an foglaltak helyet a prezentációkra, személyes tárgyalásokra. Az eseményen való részvétel kiemelten fontos mind az MTÜ, mind pedig a társkiállítók számára, mivel az itt kialakított hosszú távú együttműködések hozzájárulnak ahhoz, hogy a Magyarországra érkező látogatók között növekedjen a magas költésű, minőségi szolgáltatások iránt nyitott utazók aránya. Az IBTM World Barcelona vásár kiemelkedő lehetőség arra is, hogy növeljük Magyarország, különösképpen Budapest, mint hivatásturisztikai desztináció ismertségét.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint megoldást jelent a budapesti tömegturizmus problémára, ha a főváros kikerül az olcsó desztinációk köréből?

Kiadónk társoldalai