hirdetés
hirdetés

Vesztett népszerűségéből Amerikában az Uber

Jelentősen csökkent az Uber népszerűsége az Egyesült Államokban azután, hogy számos negatív hír látott napvilágot a közelmúltban a közösségi taxiszolgáltatóról. 

hirdetés

A cg42 közvéleménykutató 1502 közösségi közlekedés-megosztó alkalmazást használó személy megkérdezésével végzett felmérése arra az eredményre jutott, hogy 69-ről 43%-ra csökkent azoknak az aránya, akik továbbra is jó véleménnyel vannak a cégről. Eközben azoknak az aránya, akiknek inkább negatív a véleményük, 9-ről 27%-ra nőtt. A legtöbben a társaságot érintő negatív hírek hallatán pártoltak el az Ubertől, de akadnak nem is kevesen, akik már nem találják olcsónak a közösségi taxizást.

A Statista elemzője, Felix Richter emlékeztet arra, hogy az utóbbi félév az USA-ban valóságos pr-rémálom volt az Uber számára. Az első kritikák azután érkeztek, hogy kiderült, a cég vezére, Travis Kalanick tavaly decemberben csatlakozott Donald Trump gazdasági tanácsadó csapatához.

Később a Twitteren indult kampány #deleteUBER címke alatt, miután a társaság megpróbált profitálni az amerikai repülőtereken kialakult káoszból, miután Trump aláírta az első utazási tilalmi listát. Mindezen felül a céget sokfelől támadják, mivel agresszív, szexista vállalati kultúrát népszerűsít, végül büntetést kapott azért is, mert a vádak szerint kereskedelmi titkokat lopott el a Google önvezető járművekkel foglalkozó részlegétől, a Waymotól.

(forrás: statista)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint szükséges az érdekképviseleteknek a mozgáskorlátozott turisták érdekeiért lobbizni?

Kiadónk társoldalai