hirdetés
hirdetés

A világ legértékesebb légitársasági márkái

Az idén is az Emirates lett a legértékesebb légitársasági márka, második a Lufthansa, harmadik a Delta Airlines. 

hirdetés

A Brand Finance tanácsadócég ismét elkészítette a húsz legértékesebb légitársasági márka rangsorát. A sorrend felállítása során az adott légitársaság nettó jelenidejű értékét vették figyelembe a márka várható jövőbeli bevételeinek tükrében - írja a skift.com. A módszertanról itt olvashatnak bővebben.

A listát – nem meglepő módon – az idén is, akárcsak tavaly, az Emirates vezeti. Az első hat helyen nem történt komoly változás, inkább csak helycsere. Szembetűnő viszont a China Eastern Airlines ugrása a 2012. évi 15. helyről a 7-re, továbbá a Japan Airlines bekerülése a top 20 közé.

Helyezés Helyezés   Márkaérték (millió $) Márkaérték (millió $)
2013 2012 Név 2013 2012
1 1 Emirates Airlines 4098 3700
2 2 Lufthansa 3638 3296
3 4 Delta 3289 3013
4 3 Singapore Airlines 3117 3218
5 6 United 2992 2763
6 5 China Southern Airlines 2752 2765
7 15 China Eastern Airlines 2484 1543
8 9 Air France 2457 -
9 8 Air China 2419 2395
10 10 Cathay Pacific 2313 2266
11 11 British Airways 2211 2011
12 7 ANA 2051 2448
13 12 Korean Air 2043 2003
14 17 Southwest 1950 1422
15 - Japan Airlines 1850 -
16 14 Turkish Airlines 1800 1681
17 13 American Airlines 1767 1854
18 19 TAM Airlines 1450 1285
19 18 Aeroflot 1423 1308
20 20 KLM 1368 1278
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk